جشن «مبادله دانایی» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4183219
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

جشن «مبادله دانایی» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

جشن مبادله کتاب، با عنوان «مبادله دانایی» به مناسبت سی‌ویکمین دوره هفته کتاب، یکم آذر‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در پارک مثلثی خرم‌آباد برگزار می‌شود.

جشن «مبادله دانایی» در خرم‌آبادبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با بیان اینکه به‌مناسبت سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های مختلفی در سطح استان در حال اجراست، گفت: جشن مبادله کتاب، با عنوان «مبادله دانایی»، چهارشنبه، یکم آذر‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در پارک مثلثی خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را کمک به ارتقای سرانه مطالعه و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی برشمرد و افزود: شهروندان می‌توانند در قالب این طرح که به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود کتاب‌هایی را که دیگر استفاده نمی‌کنند، را به غرفه کتاب‌های خوانده شده اهدا کنند تا دیگر شهروندان نیز در صورت تمایل از آن‌ها استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: در کنار این برنامه ایستگاه فرهنگی همراه با اجرای برنامه‌های سرود و ایستگاه نقاشی نیز برگزار خواهد شد. همچنین نمایشگاه کتاب لرستان نیز تا 20 آذرماه سال جاری برپا خواهد بود.

انتهای پیام
captcha