برگزاری برنامه آموزشی بانوان مدیر و فعالان قرآنی
کد خبر: 4181202
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳

برگزاری برنامه آموزشی بانوان مدیر و فعالان قرآنی

برنامه آموزشی بانوان مدیر و فعالان قرآنی ـ فرهنگی با محوریت حیات طیبه روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، برنامه آموزشی بانوان مدیر و فعالان قرآنی‌–‌فرهنگی با محوریت حیات طیبه روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه ساعت ۹ با تدریس عباس صبوحی در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

این نشست قرآنی به منظور آشنایی و انس بیشتر با قران کریم، بهره‌گیری از معارف و یافتن راه‌حل‌های قرآنی در مسائل و مشکلات فردی، خانوادگی و اجتماعی به صورت حضوری در استان تهران و مجازی برای سایر استان‌ها برگزار می‌شود.

دوره تدبر در کلام وحی سطح یک شامل ۴۰ ساعت تدریس تدبر سوره‌های انشقاق تا ناس است. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره لازم است نام و نام خانوادگی، شماره تماس و کلاس سطح ۱ را به آی دی @fatemeh_besharati در پیام‌رسان بله و eitaa.com/fateme_besharati در پیام‌رسان ایتا ارسال و لینک مشخصات و گروه کلاسی را دریافت کنند.

دوره آموزشی بانوان مدیر و فعالان قرآنی ـ فرهنگی با مشارکت فرهنگسرای خانواده، مؤسسه کوثر هدایت و حکمت، انجمن قرآنی بانوان کوثر و بخش دانشگاهی تدبر در کلام وحی برگزار می‌شود.

این دوره یکشنبه‌ها ساعت ۹ تا ۱۲ در فرهنگسرای خانواده به نشانی خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق میزبان علاقه‌مندان است.

برگزاری برنامه آموزشی بانوان مدیر و فعالان قرآنی

انتهای پیام
captcha