میدان مبارزه‌ غزه و اسرائیل میدان حق و باطل است
کد خبر: 4180977
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

میدان مبارزه‌ غزه و اسرائیل میدان حق و باطل است

امام جمعه ملایر گفت: طبق فرموده رهبری میدان امروز میدان غزه و اسرائیل نیست میدان حق و باطل است که در مقابل هم قرار گرفته‌اند و امروز سازمان‌های بین‌المللی این جنایات را محکوم نمی‌کنند.

امام جمعه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده، امام جمعه ملایر امروز 19 آبان ماه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: طبق فرموده معصومین به اصلاح بین خود و خدا سفارش شده و کسی که امور آخرت را اصلاح کند خداوند امور دنیوی‌اش را اصلاح می‌کند، اصلاح امور آخرت در سایه داشتن تقوای الهی تحقق پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در گذشته بازارهای ما بیشتر به فرهنگ اسلامی اقتصادی توجه داشتند و امروز برخی این  مسائل اسلامی را در حوزه اقتصادی و بازار رعایت نمی‌کنند، گفت: باید مراقب بود همگام خرید مسائل اسلامی را مد نظر گرفته و کالاهای اسلامی را خرید کنیم.

خطیب جمعه ملایر تأکيد کرد: بسیاری از کالاهایی که امروز در بازارهای اسلامی وجود دارد خارجی است و در واقع با خرید آن به دشمن کمک می‌کنیم، بسیاری از این کالاها ساخت همان یهودیانی ست که امروز پول این کالاها را تبدیل به بمب کرده و بر سر کودکان بی‌گناه می‌‌ریزند مردم مسلمان باید مراقب باشند کالاهایی اسلامی و داخلی را خرید و به اقتصاد دشمن کمک نکنند.

وی با افزود: در واقع یکی از برنامه‌ها و اهداف دشمن وارد کردن کالاهایی است که روح، روان و اعتقاد مسلمانان را تحث تأثیر قرار دهد و با استناد به فرمایشات امام راحل که به دشمنان خطاب کرد ما در مقابل دنیای شما می‌‌ایستیم یکی از مصادیق دنیوی دشمن اقتصاد آنها است و ما نباید به دنیای اقتصاد دشمن کمک کنیم.

ارزنده همچنین ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید طهرانی مقدم، گفت: این شهید بزرگ با ساخت موشک‌ها و عرضه تکنولوژی آن خدمت بزرگی به ایران و جبهه مقاومت اسلامی و دنیا کرد و امروز همه ما باید این خدامت را ارج نهیم.

وی خطاب به همه کسانی که در زمین دشمن بازی می‌کنند و طی هشت سال گذشته بسیاری از منابع کشور را به نفع دشمن به باد دادند و امروز نیز همچنان حامی دشمن هستند، گفت: طبق فرموده رهبری میدان امروز میدان غزه و اسرائیل نیست میدان حق و باطل است که در مقابل هم قرار گرفتد و امروز سازمان های بین‌المللی این جنایات را محکوم نمی‌کنند امروز برخی در داخل نیز سکوت کرده‌اند در جبهه دشمن بازی می‌کنند.

امام جمعه ملایر خطاب به همه کسانی که در اغتشاشات سال گذشته باعث آسیب به مردم و کشور شده و با بوق و کرنا در فضای مجازی اعلام می‌کردند که حال مردم و کشور خوب نیست، گفت: امروز چه شده که در مقابل حوادث غزه سکوت کرده‌اید آیا دختران و زنان غزه حق حیات ندارند چرا کور و کر شده‌اید و مسائل امروز غزه را نمی‌بینید و نمی‌اندیشید.

وی در پایان با تأکيد بر اینکه چرا صدا و سیما با برخی افراد و سلبریتی‌هایی که بر در اغتشاشات علیه نظام و پرچم علنی مخالف به دست گرفتند حمایت کرده و در پی قرارداد بستن با این افراد است، گفت: ما منکر زحمات صدا و سیما نیستیم اما باید در به کار گیری این افراد دقت شود.

 

انتهای پیام
captcha