مرحله‌ استانی مسابقات قرآن خانواده‌های شهدا و ایثارگران در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 4179293
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

مرحله‌ استانی مسابقات قرآن خانواده‌های شهدا و ایثارگران در قزوین برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: مرحله‌ استانی مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن

فاطمه نسخه‌چی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری قرآن ویژه‌ خانواده‌های شهدا و ایثارگران در قزوین، گفت: مرحله‌ استانی این مسابقات ساعت ۹ صبح جمعه سوم آذر ماه در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین برگزار می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: در این مسابقات جامعه ایثارگری در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ ۲۰ جزء و کل قرآن‌کریم با یکدیگر رقابت می‌کنند و در گروه‌های جانبازان و آزادگان، والدین، همسران و فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان ۱۸ سال به بالا و فرزندان جانبازان کمتر از ۱۸ سال اعم از دختران و پسران برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: در هر رشته‌ قرآنی از گروه‌های یاد شده، سه نفر از برگزیدگان به مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله‌ کشوری راه پیدا خواهند کرد و این مسابقات به منظور ایجاد رقابت سازنده، شناسایی، جذب، آموزش، ارتقای سطح دانش و انس با قرآن کریم در بین جامعه ایثارگران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha