اوقاف به یاری بخش سلامت کردستان شتافت
کد خبر: 4178386
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰

اوقاف به یاری بخش سلامت کردستان شتافت

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کردستان از یاری‌رسانی اوقاف به بخش سلامت استان خبر داد و گفت: در این راستا یک میلیارد تجهیزات پزشکی به بیمارستان امام حسین(ع) بیجار اهدا شد.

دیدار و ملاقات مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با بیماران بیجاری

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اینکه اداره اوقاف و امور خیریه استان در حال تجهیز بیمارستان‌های استان از محل اجرای نیت واقفان خیراندیش گفت: اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان در اقدامی خیرخواهانه به یاری بخش سلامت استان آمده و در حال تجهیز برخی بخش‌های بیمارستانی است.

وی با اشاره به اینکه مجهز نبودن بیمارستان‌ها مردم شهرستان‌های استان را با مشکل مواجه کرده است، افزود: در این راستا یک میلیارد ریال تجهیزات به بیمارستان امام حسین بیجار اهدا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از اهدای ۱۰ تخت و تجهیزات پزشکی دیگر در آینده نزدیک به این بیمارستان خبر داد و بیان کرد: امیدواریم با تجهیز این بیمارستان دیگر نیاز به تحمل رنج سفر بیماران این شهرستان نباشد.

وی به سایر اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان بیجار در این سفر یکروزه اشاره کرد و یادآور شد: اهدای ۲۵۰ بسته کمک معیشتی به ارزش دو میلیارد ریال و ۱۰۰ بسته کمک تحصیلی به ارزش یک میلیارد ریال به دانش‌آموزان نیازمند از محل موقوفات شهرستان نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این شهرستان بود.

انتهای پیام
captcha