گسترش خدمات‌رسانی به ایثارگران در دستور کار دولت قرار دارد
کد خبر: 4177912
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶
معاون امور حقوقی بنیاد شهید و ایثارگران کشور:

گسترش خدمات‌رسانی به ایثارگران در دستور کار دولت قرار دارد

بزرگی با بیان اینکه گسترش خدمات‌رسانی به ایثارگران در دستور کار دولت قرار داد، گفت: ارائه امتیازات جدیدی به ایثارگران در برنامه هفتم از سوی نمایندگان پیش‌بینی شده که اگر منابع آن نیز از سوی مجلس مشخص شود مشکلی برای خدمات رسانی نداریم.

بزرگی معاون امور مالی ایثارگران و بنیاد شهید کشور

به گزارش ایکنا از گلستان، محسن بزرگی، معاون امور حقوقی بنیاد شهید و ایثارگران کشور امروز، ۳ آبان ماه در مراسم همایش حقوق شهروندی و تکریم حقوق ایثارگران در گرگان گفت: بنیاد شهید در صورت تأمین منابع مالی از طرف مجلس از گسترش دامنه خدمات‌رسانی به ایثارگران استقبال خواهد کرد.

معاون امور حقوقی بنیاد شهید و ایثارگران کشور گفت: ارائه امتیازات جدیدی به ایثارگران در برنامه هفتم از سوی نمایندگان پیشنهاد شده است که حدود 300 هزار میلیارد تومان از نظر ریالی بودجه نیاز دارد که اگر منابع آن نیز از سوی مجلس مشخص شود ما مشکلی برای خدمات رسانی به این افراد نداریم.

بزرگی تصریح کرد: پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم تنها ۱۹ درصد از قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در کشور عملیاتی شده بود که این رقم هم اکنون به بیش از ۳۳ درصد رسیده است.

معاون امور حقوقی و مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان‌اینکه این نهاد در طی ۲ سال بیشترین خدمات به ایثارگران اجرایی کرده است، افزود: جانبازان ۲۵ تا ۴۹ درصد به تشخیص کمیسیون پزشکی بنیاد که محدودیت حرکتی دارند، با دریافت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات تبصره ۱۶ می‌توانند از سهمیه خودروهای داخلی استفاده کنند.

معاون امور حقوقی و مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: بر همین اساس شرایط از مهر ماه سال جاری برای ۲ هزار و ۱۱۲ نفر ایجاد شده که هزار و ۲۰۰ نفر از خودرو ۲۰۶ اتوماتیک و ۹۱۲ نفر از خودرو شاهین اتوماتیک می‌توانند استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha