ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ساخت ایران قوی مؤثر است
کد خبر: 4172453
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ساخت ایران قوی مؤثر است

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم گفت: هر حرکتی در زمینه ترویج ایثار و شهادت باید حمایت شود چرا که این اقدامات در قهرمان‌سازی برای نسل‌های آینده و ساخت ایران قوی موثر است.

به گزارش ایکنا از قم، ابوالقاسم مقیمی در حاشیه اکران آثار جشنواره فیلم مستند ۱۷ در تالار شهید آوینی قم که امروز ۹ مهرماه انجام شد، در گفتگو با خبرنگاران ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران این جشنواره، اظهار کرد: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها می‌تواند در انتقال آموزه‌های دفاع مقدس به نسل جوان تأثیرگذار باشد و دستگاه‌های فرهنگی باید در این عرصه گام‌های ملی بردارند.

وی اضافه کرد: پرداختن به موضوع ایثار و شهادت در قاب هنر یکی از مهم‌ترین اتفاقات برای ماندگار شدن حماسه‌های غرور آفرین هشت سال دفاع مقدس است که توسط هنرمندان جهادی قم رقم زده شده است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم گفت: هر حرکتی در زمینه ترویج ایثار و شهادت که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است باید حمایت شود چراکه این اقدامات در قهرمان‌سازی برای نسل‌های آینده، امیدآفرینی و ساخت ایران قوی تأثیرگذار باشد.

یادآور می‌شود، اکران آثار جشنواره ملی فیلم مستند ۱۷ از چهارم مهرماه آغاز شده و تا یازدهم مهرماه هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در تالار شهید آوینی قم ادامه خواهد داشت و مراسم اختتامیه این جشنواره نیز سیزدهم مهرماه در قم برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha