۵۴ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد خوزستان هستند
کد خبر: 4172358
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

۵۴ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد خوزستان هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از تلاش برای تأمین بسته‌های لوازم‌التحریر برای ۵۴ هزار دانش‌آموز تحت پوشش این نهاد خبر داد و گفت: امیدواریم با کمک مردم هیچ دانش‌آموز نیازمندی در خوزستان وجود نداشته باشد که به دلیل نداشتن کیف، کفش، لباس و نوشت‌افزار از تحصیل محروم شود.

جمال شیبه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، جمال شیبه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان امروز، 9 مهرماه در آیین زنگ نمادین جشن عاطفه‌ها، اظهار کرد: همه ساله با آغاز ایام تحصیلی جشن عاطفه‌ها با هدف به کمک نیازمندان در سراسر کشور برگزار می‌شود. برگزاری این جشن از نیمه شهریورماه امسال آغاز شده است و امروز به‌صورت همزمان در سراسر استان خوزستان زنگ جشن عاطفه‌ها نواخته می‌شود.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان به ۵۴ هزار دانش‌آموز خدمات ارائه می‌دهد و تلاش می‌شود این دانش‌آموزان با کمک خیرین، مراکز نیکوکاری و دیگر بخش‌ها از بسته‌های آموزشی بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: از نیمه شهریورماه تاکنون که این جشن برگزار شده، حدود ۳۰ هزار بسته نوشت‌افزار با کمک خیرین، مؤسسات و برخی صنایع و شرکت‌ها در سطح استان خوزستان تهیه و توزیع شده است.

شیبه ادامه داد: تلاش می‌شود تا ولادت پیامبر(ص) ۵۴ هزار دانش‌آموز تحت پوشش از نوشت‌افزار و بسته‌های آموزشی بهره‌مند شوند. امیدواریم با کمک مردم هیچ دانش‌آموز نیازمندی در خوزستان وجود نداشته باشد که به دلیل نداشتن کیف، کفش، لباس و نوشت‌افزار از تحصیل محروم شود.

وی مطرح کرد: یکی از برنامه‌های این نهاد در طول تحصیل، تقویت بنیه آموزشی این دانش‌آموزان است که در این راستا تفاهم نامه‌هایی با موسسات و مراکز آموزشی منعقد شده است تا دانش‌آموزان در هر نقطه‌ای که باشند از این بسته‌های آموزشی بهره‌مند شوند. بسترهای لازم فراهم شده است تا دانش‌آموزان مناطق دور دست هم از این امکانات بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با اشاره به آمادگی برای دریافت‌های کمک‌های مردم به صورت حضوری، گفت: هم‌چنین مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ و کد آسان پرداخت #۰۶۱*۸۸۷۷* جهت مشارکت در پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند واریز کنند.

انتهای پیام
captcha