پیگیری‌های لازم برای حفظ زمین هیئت کهف‌الشهدا انجام می‌شود
کد خبر: 4172356
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
استاندار خراسان‌جنوبی:

پیگیری‌های لازم برای حفظ زمین هیئت کهف‌الشهدا انجام می‌شود

جواد قناعت گفت: پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد تا زمین هیئت کهف‌الشهدا از فهرست املاک مازاد بنیاد شهید خارج شده و به شکل قانونی در اختیار این هیئت قرار داشته باشد.

جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از استانداری خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، امروز، 9 مهرماه در نشست اعضای هیئت امنای هیئت کهف‌الشهدای بیرجند، نقش‌آفرینی این مجموعه را در استان ستود و گفت: اینکه هیئت کهف‌الشهدا توانسته نسل جوان را جذب کند و به فرهنگ‌سازی بپردازد، قابل تقدیر است.

وی از سختی‌هایی که در مسیر اهداف و برنامه‌های هر فرد یا مجموعه رخ می‌دهد به‌عنوان امتحان الهی یاد کرد و افزود: ما باید بصیرت لازم را در انتخاب راه درست و ورود صحیح به مسائل داشته باشیم و حواس‌مان را جمع کنیم که مبادا پای‌مان بلغزد و راه را به خطا برویم.

استاندار خراسان‌جنوبی آرمان اصلی همه را حفظ نظام خواند و بیان کرد: امام راحل(ره) از حفظ نظام به‌عنوان اوجب واجبات یاد کرده‌اند، لذا این تکلیف همه ماست که در این زمینه هیچ کوتاهی نکنیم. اگر در مسیر اهداف‌مان مشکلی پیش آمد نباید سختی‌ها را پای نظام بنویسیم و به اندازه لیوانی، آب به آسیب دشمن بریزیم.

وی با اشاره به مشکل پیش‌ آمده برای هیئت کهف‌الشهدا گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد تا زمین هیئت از فهرست املاک مازاد بنیاد شهید خارج شده و به شکل قانونی در اختیار هیئت کهف‌الشهدا قرار داشته باشد.

قناعت با تأکید بر اینکه این مشکل باید به‌صورت قانونی و اساسی حل شود، ورود اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به این قضیه و تدبیر درخصوص راه‌اندازی یک کانون فرهنگی را به‌عنوان راهکاری برای رفع مشکل کهف‌الشهدا پیشنهاد داد.

وی هیئت امنا را مکلف کرد در جلسه‌ای با حضور معاونان سیاسی و عمرانی استانداری و جمعی از مدیران دستگاه‌های مرتبط برای یافتن راهکارهای قانونی رفع این مشکل با عنایت به صرفه و صلاح استان چاره‌اندیشی کنند.

انتهای پیام
captcha