کهف‌الشهدای بیرجند از مزایده خارج شد
کد خبر: 4171675
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶

کهف‌الشهدای بیرجند از مزایده خارج شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کهف‌الشهدای بیرجند به محلی برای نام بردن از شهدا و نجوای خانواده‌های شهید تبدیل شده است، گفت: با پیگیری انجام شده در چند روز اخیر در راستای لغو مزایده زمین کهف‌الشهدا صحبت‌هایی صورت گرفت و نهایتا این زمین از مزایده خارج شد.

ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبیابوالفضل نوفرستی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی در خصوص شایعات در مورد هیئت کهف‌الشهدای بیرجند، اظهار کرد: هیئت کهف‌الشهدای بیرجند در زمان دفاع مقدس محل تجمع رزمندگان و بعد از آن معراج شهدا بوده و در سال های اخیر نیز برای برگزاری مراسم مذهبی به ویژه توسط خانواده شهدا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: سازمان اموال و املاک در بنیاد شهید فعالیت دارد که مستغلات این اداره را نگهبانی و اداره می‌کند. این سازمان زمین‌ها و ساختمان‌های راکد را مولدسازی و تعیین تکلیف می‌کند که در همین راستا بحث واگذاری زمین‌های کهف الشهدای بیرجند نیز بر سر زبان‌ها افتاد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی اظهار کرد: براساس پیگیری‌ها این اقناع صورت گرفت که مولدسازی برای زمین‌های راکد بوده، اما ساختمان کهف‌الشهدا در مناسبت‌های مختلف مذهبی با بهره‌گیری از نام شهدا اجرای برنامه دارد و مردم زیادی از آن استقبال می‌کنند.

نوفرستی با بیان اینکه این مکان به محلی برای نام بردن از شهدا و نجوای خانواده‌های شهید تبدیل شده است، افزود: با پیگیری انجام شده در چند روز اخیر در راستای لغو مزایده زمین کهف‌الشهدا صحبت‌هایی صورت گرفت و نهایتا این زمین از مزایده خارج شد.

وی یادآور شد: دغدغه مردم را درک کرده و به جهت سابقه فرهنگی و عمومی این مکان، همچنان به روال سابق برای اجرای برنامه‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha