رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گفت: بیش از ۳ هزار تیم در ششمین رویداد تولید محتوای دیجیتال با یکدیگر به رقابت پرداختند و بیش از هزار تیم به مرحله نهایی راه یافتند.
دبیر هفتمین همایش تحقیقات بازیهای دیجیتال (DGRC ۲۰۲۴) از برگزاری مرحله نهایی این رویداد و معرفی برگزیدگان آن در روزهای ۲۰ و ۲۱ آذرماه در دانشگاه علامه طباطبایی خبر داد.
مؤسس و مدیرعامل RIT در نشستی گفت: با ساخت ابزار هوش مصنوعی سعی داشتیم، اولین موتور هوش مصنوعی در حوزه اختراعات در جهان را داشته باشیم که موفق هم شدیم و این پتلفرم آمادگی دارد، با موتورهای هوش مصنوعی دیگر مقایسه شود تا ببینیم کدام یک سریعتر جواب میدهد.
در نشست «ارائه الگوی ارزیابی خط مشیهای فضای مجازی در جمهوری اسلامی» با تأکید بر اینکه فرهنگ قلب تپنده فضای مجازی است، مطرح شد که اصلیترین مشکل فضای مجازی سیاسی دیدن مسئله ارزشیابی آن است.
رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: چالش اصلی کشورمان الگوی حکمرانی فضای مجازی و خلأها و مسائلی است که به دلیل تغییرات سریع در این حوزه با آنها مواجه هستیم و امیدوارم در چارچوب نظام مسائل بتوانیم پاسخهای مناسبی برای آنها بیابیم.