طرح «ارمغان مهر» در یزد اجرا شد
کد خبر: 4171788
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴

طرح «ارمغان مهر» در یزد اجرا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای طرح «ارمغان مهر» با هدف تهیه بسته‌های لوازم التحریر ویژه دانش آموزان نیازمند به مناسبت بازگشایی مدارس در سراسر استان خبر داد.

محسن حرازی زاده، مدیرعامل هلال احمر یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی هلال احمر یزد، محسن حرازی‌زاده یزدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: سازمان داوطلبان هلال احمر  بزرگ‌ترین نهاد بین‌المللی عام‌المنفعه در ارائه خدمات بشردوستانه با همت داوطلبان و خیرین است که  با هدف کمک به خانواده‌های محروم و دانش‌آموزان آسیب‌دیده  طرح ارمغان مهر را اجرا می‌کند و این طرح به مناسبت آغاز سال تحصیلی و همزمان در سراسر استان، با هدف تهیه بسته‌های لوازم التحریر ویژه دانش آموزان نیازمند در حال اجراست.

حرازی‌زاده افزود: حمایت از سلامت دانش‌آموزان مناطق محروم، بهره‌گیری از تخصص داوطلبان، ایجاد حس مشارکت و نوعدوستی در داوطلبان و ایجاد نشاط و انگیزه در جامعه هدف، سه نشانه مهم این طرح ملی را شامل می‌شود و جمعیت هلال‌احمر می‌کوشد تا با رعایت کامل کرامت انسانی با همکاری خیرین و مؤسسات مردم‌نهاد در آستانه سال تحصیلی جدید و فرا رسیدن بهار دانش، برنامه ارمغان مهر را اجرا کند.

وی با اشاره به اینکه خیرین نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به جمعیت هلال احمر اهدا کنند عنوان کرد: در این طرح عام المنفعه، داوطلبان جمعیت هلال احمر پس از تهیه بسته‌های نوشت افزار و لوازم التحریر، این بسته‌ها را در میان دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان توزیع خواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: تأمین ملزومات و مایحتاج دانش‌آموزان کم‌برخوردار و بی‌بضاعت (ارائه ست‌های بهداشتی و لوازم‌التحریر شامل کیف، مداد، خودکار، تراش، دفتر و… ) در تمامی شهرستان‌ها و شعب اقدامی است که در راستای اجرای این طرح در حال اجراست.

انتهای پیام
captcha