افزایش 25 درصدی مشارکت یزدی‌ها در پویش «شور عاطفه‌ها»
کد خبر: 4171569
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

افزایش 25 درصدی مشارکت یزدی‌ها در پویش «شور عاطفه‌ها»

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد یزد با اشاره به کمک 9 میلیارد تومانی نیکوکاران یزدی در مرحله نخست پویش «شور عاطفه‌ها» از افزایش 25 درصدی این مشارکت خبر داد.

جشن عاطفه‌هابه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد یزد، علی‌اکبر سلمانی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با تقدیر از مشارکت پرشور مردم در پویش «شور عاطفه‌ها» گفت: نیکوکاران یزدی در مرحله نخست برگزاری این پویش که از شهریورماه آغاز شده، 9 میلیارد تومان به دانش ‌آموزان نیازمند برای تهیه لوازم تحصیلی کمک کردند.

سلمانی افزود: مرحله دوم شور عاطفه‌ها از اول تا 15 مهرماه در مدارس برگزار می‌شود و مراسم نمادین آن در روز یکشنبه 9 مهرماه در تمامی مدارس استان و در تمامی سطوح برگزار و کمک‌های جمع‌آوری شده توسط مدیران مدرسه، انجمن اولیا و مربیان و برای کمک به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه هزینه می‌شود.

وی با اشاره به افزایش 25 درصدی کمک‌های مردمی نسبت به سال گذشته در پویش شور عاطفه‌ها گفت: مردم نیکوکار یزدی برای کمک نقدی می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ به نام کمیته امداد یزد و یا شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه اقدام کنند و برای کمک غیر نقدی به دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مدارس مراجعه کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد یزد تصریح کرد: تاکنون تمامی کمک‌های جمع‌آوری شده درسطح استان در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است و کمک‌های جدید مردمی نیز در اسرع وقت به دست نیازمندان خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha