اهدای ۳ هزار بسته نوشت‌افزار به دانش آموزان نیازمند خوزستان
کد خبر: 4169924
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳

اهدای ۳ هزار بسته نوشت‌افزار به دانش آموزان نیازمند خوزستان

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از اهدای ۳ هزار بسته نوشت افزار به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان خبر داد.

اهدای نوشت‌افزار به دانش آموزان نیازمندبه گزارش ایکنا از خوزستان، جمشید هاشمی‌فرد، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در جمع خبرنگاران از اهدای ۳ هزار بسته نوشت افزار به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان خبر داد.

وی گفت: با آغاز ماه ربیع الاول و در آستانه جشن عاطفه‌ها، ۳ هزار کیف و بسته نوشت افزار از سوی یکی از شرکت‌های گروه صنعتی تهیه و به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان اهدا شده است.

هاشمی‌فرد افزود: در مراسمی نمادین تعدادی از بسته‌های کامل نوشت افزار و کیف به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد حمایتی اهدا شد و باقیمانده ملزومات مدرسه پس از تحویل به اداره‌های کمیته امداد شهرستان‌ها، به دست گروه هدف خواهد رسید.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان اظهار کرد: گروه صنعتی گلرنگ با آگاهی از وظایف خود نسبت به جامعه، در انجام فعالیت‌های مرتبط با مسئولیت‌های اجتماعی به عنوان یک شخصیت حقوقی حمایت بیش از 350 نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خوزستان را در قالب طرح اکرام و ایتام بر عهده دارد.

وی از آمادگی این نهاد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تأمین مایحتاج تحصیلی کمک به دانش‌آموزان نیازمند خبر داد و گفت: مردم نیکوکار به ویژه خیرین حقوقی در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی می‌توانند از طریق ادارات کمیته امداد با شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ یا کد دستوری #061*8877* به‌صورت مجازی و انتخاب منطقه جغرافیایی و محل هزینه کرد در پویش جشن عاطفه‌ها مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha