ارزیابی ۱۲۰ منزل مسکونی آسیب‌دیده در آستارا توسط امدادگران اردبیلی
کد خبر: 4169867
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

ارزیابی ۱۲۰ منزل مسکونی آسیب‌دیده در آستارا توسط امدادگران اردبیلی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل آخرین وضعیت امدادرسانی در حادثه سیل آستارا توسط نجات‌گران جمعیت هلال احمر استان اردبیل را تشریح کرد.

هلال احمربه گزارش ایکنا، به نقل از هلال احمر اردبیل، عزیز ارشادیان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل، ۲۸ شهریورماه در خصوص آخرین وضعیت اعزام و امدادرسانی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل در حادثه سیل اخیر شهرستان آستارا اظهار کرد: شب گذشته با درخواست کمک مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری (eoc) استان گیلان ۳۰ نفر از نجاتگران اردبیلی در قالب ۸ تیم و با بکارگیری ۸ دستگاه خودروی عملیاتی، ۱۵ دستگاه موتور پمپ لجن کش و یک دستگاه قایق جیمینی عازم این منطقه شدند و تاکنون ۱۲۰ منزل مسکونی آسیب دیده را ارزیابی کرده‌اند.

به گفته وی تاکنون این امدادگران با ۱۵ دستگاه موتور پمپ آب به تخلیه ۱۰ واحد مسکونی اقدام و در بین ۶۰ نفر از حادثه‌دیدگان مواد غذایی و اقلام امدادی توزیع کرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: مسئولیت پاسخگویی به حادثه‌دیدگان شهر‌های لوندویل و سیبلی به امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل واگذار شده است، به‌طوری که ارزیابی روستا‌های حومه مناطق سیل‌زده با همکاری فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برای خدمات بهتر در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha