جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بزرگداشت دفاع مقدس در ارومیه برگزار شد
کد خبر: 4169532
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بزرگداشت دفاع مقدس در ارومیه برگزار شد

جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بزرگداشت دفاع مقدس با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدعابدین سیدصادقی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدعابدین سیدصادقی، امروز 27 شهریور در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بزرگداشت دفاع مقدس که در سالن جلسات سپاه ارومیه برگزار شد، گفت: مدیریت و فرماندهی حضرت امام خمینی( ره) در دفاع مقدس  در سه موقعیت زمانی شامل آغاز جنگ، ادامه جنگ و پایان جنگ صورت پذیرفت، که در این موقعیت‌های زمانی، سرنوشت جنگ با تدبیر الهی امام همراه بود.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام و در کنارآنها عالمان و روحانیون معزز با الگوگیری از امام خمینی(ره) و با اطمینان بر توانایی‌های جوانان، دشمن زبون‌ را مجبور به عقب نشینی کرده، و با تکیه بر روحیه خودباوری‌شان پیروزی شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با بیان اینکه از میان چهار عملیات بزرگ دفاع مقدس، شکستن حصر آبادان از طرح‌های مهم امام خمینی(ره) بود، گفت: ایشان شخصیتی علمی، الهی، سیاسی و… بودند که حتی در جهان اسلام به عنوان الگو نیز مورد توجه قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام سیدصادقی با بیان اینکه، هوشیاری، شهامت، تدبیر و بصیرت از ویژگی‌های بارز ایشان بود و رزمندگان بر اساس این خصوصیات، به امام اعتماد و اعتقاد کامل داشتند، که این ایمان منجر به تبعیت از حضرت امام در برهه حساس جنگ شد، گفت: به همین علت برای اولین بار‌ ایران در جنگی تحمیل شده، ذره‌ای از خاک خود را به دشمن نداد.

انتهای پیام
captcha