برگزاری پویش «جشن عاطفه‌ها» در گیلان
کد خبر: 4169318
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

برگزاری پویش «جشن عاطفه‌ها» در گیلان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان از برگزاری رویداد ملی «جشن عاطفه‌ها» به منظور تأمین نیاز‌های تحصیلی دانش‌آموزان محروم در استان خبر داد و گفت: در استان گیلان حدود ۲۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند.

جشن عاطفه ها

به گزارش ایکنا از گیلان، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان امروز، 26 شهریورماه در جمع خبرنگاران از برگزاری رویداد ملی جشن عاطفه‌ها خبر داد و اظهار کرد: رویداد ملی «جشن عاطفه‌ها» به‌منظور تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت از قبیل کیف، کفش، پوشاک و لوازم التحریر امسال با شعار «آینده‌ساز باشیم» برگزار می‌شود.

وی در خصوص اهداف برگزاری این پویش افزود: ترویج فرهنگ و سنت حسنه نیکوکاری و احسان در راستای کمک به تحصیل علم آموزی نوجوانان و جوانان و تأمین بخشی از نیازهای دانش‌آموزان در آستانه ورود به سال تحصیلی جدید از اهداف این رویداد ملی است.

اهرابی با اشاره به اینکه در استان گیلان حدود 20 هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: امید است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف استانی از جمله مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین تعامل و هم‌افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف، بازاریان و بانک‌ها شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر رویداد ملی جشن عاطفه‌ها جهت تأمین نیازهای تحصیلی این عزیزان باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار استان گیلان در سال گذشته حدود 15 میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها کمک کردند که برنامه‌ریزی شده است امسال این مبلغ با مشارکت این عزیزان به 20 میلیارد تومان افزایش یابد.

وی در خصوص روش‌های مشارکت مردم نوعدوست و خیرین در این رویداد ملی، گفت: روز پنج‌شنبه، 30 شهریورماه پایگاه‌های نمادین در میادین اصلی شهر و روز جمعه، 31 شهریورماه در مصلی‌های نماز جمعه برای جمع آوری کمک‌های هم استانی‌های خیر و نیکوکار برپا می‌شود اما امکان مشارکت مردم به‌صورت غیر حضوری و الکترونیکی هم فراهم شده است.

اهرابی از آمادگی دفاتر 31گانه کمیته امداد کمیته امداد امام(ره) و 250 مرکز نیکوکاری در استان برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خبر داد و تصریح کرد: مردم نیکوکار و خیرین عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۰۱۳*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۷۶۷۸ و یا شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ نزد بانک ملی در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان ابراز امیدواری کرد که با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته و الطاف کریمانه مردم نوع دوست استان گیلان، بتوانیم فرزندان نیازمندمان را در آغازین روزهای سال تحصیلی با گل لبخند رضایت راهی مدارس کنیم.

انتهای پیام
captcha