نگارخانه دائمی «ایثار» در شیراز افتتاح شد
کد خبر: 4168331
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷

نگارخانه دائمی «ایثار» در شیراز افتتاح شد

طی مراسمی نگارخانه دائمی «ایثار» به‌منظور ارائه آثار مرتبط با حوزه ایثار و شهادت در شیراز افتتاح شد.

افتتاح نگارخانه دائمی «ایثار»، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم افتتاحیه نگارخانه دائمی «ایثار» وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس امروز، 20 شهریورماه در شیراز برگزار شد.

سیدمحمدصادق هاشمی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این مراسم گفت: مراکز فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران باید در اختیار مردم و برگزارکنندگان برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد.

وی، برپایی نگارخانه را یکی از راه‌های توسعه فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در نظر دارد با بازسازی مراکز فرهنگی خود، این ظرفیت عظیم فرهنگی را در اختیار توسعه فرهنگ ایثار و شهادت قرار دهد.

ابراهیم بیانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز در این مراسم با بیان اینکه این نگارخانه دارای مساحدت 610 متر مربع است، آن را بزرگترین نگارخانه استان فارس عنوان کرد و گفت: نگارخانه ایثار ظرفیت نمایش ۱۰۰ اثر از جمله عکس، گرافیک، نقاشی و نقاشی خط را دارد.

یادآور می‌شود، این نگارخانه هر روز به جز روزهای تعطیل از ساعت  ۸ تا ۱۲ در مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار فارس واقع در خیابان فراشبندی (پشت باغ جنت) پذیرای عموم است.

انتهای پیام
captcha