دفاع مقدس گنجینه نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 4168142
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

دفاع مقدس گنجینه نظام جمهوری اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین هبت‌اله هاشمی گفت: دفاع مقدس گنجینه نظام جمهوری اسلامی بوده و از فرصت هفته دفاع مقدس باید جهت بیان دستاوردهای آن دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود.

حجت الاسلام هبت اله هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، 19 شهریورماه در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس که به ریاست استاندار لرستان و با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، اظهار کرد: به فرموده امام راحل هفته دفاع مقدس گنجینه نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه نگاه ما به هفته دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی برای نمایش دادن دستاوردهاست و در این ایام در جهت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید از ظرفیت‌ها بهره‌مند شد.

مدیرکل و بنباد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه جشنواره موسیقی نوای مهر در هفته دفاع مقدس به میزبانی این استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: هشت کشور از حوزه مقاومت میهمان این جشنواره بین‌المللی هستند.

وی گفت: دفاع وظیفه شرعی ما بوده و کلمه مقدس یعنی اینکه جنبه دینی و ارزشی پیدا کرده و ما در این حوزه رسالت خطیری بر دوش داریم. شعار ما در این ایام شعار دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام
captcha