بهره‌مندی 2500 سوادآموز از طرح «نماز، کلید بهشت» در البرز
کد خبر: 4167738
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

بهره‌مندی 2500 سوادآموز از طرح «نماز، کلید بهشت» در البرز

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز از بهره‌مندی دو هزار و 500 نفر از سوادآموزان از طرح «نماز، کلید بهشت» خبر داد و گفت: با اجرای این طرح نماز و کارکردهای آن به جامعه هدف با زبان ساده آموزش داده شد.

نماز

رویا عسگرپور، معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: سازمان نهضت سوادآموزی به‌عنوان یک نهاد انقلابی در کنار امر سوادآموزی، مباحث عقیدتی، مذهبی و فرهنگی را در میان مخاطبان خود که از اقشار محروم جامعه هستند، آموزش می‌دهد.

وی با بیان اینکه تصحیح و اشاعه فرهنگ نماز از برنامه‌های فرهنگی مهم و اولویت‌دار سازمان نهضت سوادآموزی است، افزود: در سال جاری طرح نماز کلید بهشت برای دو هزار و 500 نفر از سوادآموزان استان اجرا شد که با تحقق آن نماز و کارکردهای آن به جامعه هدف با زبان ساده آموزش داده شد.

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز تصحیح قرائت نماز و آشنایی با احکام نماز را از اهداف این طرح دانست و گفت: ارائه کتاب و لوح آموزشی نرم‌افزار قابل استفاده در گوشی‌های هوشمند با محوریت نماز از جمله محتوای آموزشی این طرح بود که در کنار آموزش نماز به سوادآموزان ارائه شد.

انتهای پیام
captcha