پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4166418
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: از ابتدای تأسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در این استان تاکنون ۵۲ هزار و ۲۷۶ مورد تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت شده است.

تسهیلات قرض‌الحسنه کمیته امداد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان،  قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 11 شهریورماه در جمع خبرنگاران، به مناسبت روز بانکداری اسلامی، اظهار کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، به‌منظور ارائه خدمات قرض‌الحسنه به نیازمندان با مجوز بانک مرکزی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه رسالت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت وام به‌صورت قرض‌الحسنه است، افزود: تسهیلات صندوق امداد ولایت در سرفصل‌های کارگشایی، اشتغال، خرید و احداث مسکن، ودیعه مسکن، درمان و فرهنگی به مددجویان پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به عملکرد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان، بیان کرد: تعداد حساب‌های قرض‌الحسنه افتتاح شده (سپرده قرض‌الحسنه) بیش از ۹۸ هزار مورد، بن کارت‌های افتتاحی ۱۷ هزار مورد و تعداد کارت‌های هدیه صادر شده ۱۰هزار و ۴۸۶ مورد بوده است.

مبشری با اشاره به هم افزایی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بانک قرض‌الحسنه رسالت، تصریح کرد: 25 هزارو 402 مورد تسهیلات کارگشایی با اعتبار ۱۶۵ میلیارد تومان از منابع این دو بانک به مددجویان نیازمند پرداخت شد.

وی یادآور شد: همچنین از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد هزار و 184 فقره تسهیلات با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان در سرفصل‌های کارگشایی از جمله درمان، بدهی، ازدواج، تأمین جهیزیه، ودیعه مسکن، هدیه به داماد، سفر اربعین، تحصیل، اشتغال، مسکن و فرهنگی پرداخت شد.

وی با دعوت از خیران برای سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه‌و بویراحمد گفت: بخشی از منابع این صندوق از طریق سپرده‌گذاری مردم نیکوکار تأمین می‌شود در همین راستا از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت می‌کنیم تا با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت و مشارکت در طرح‌های این صندوق از جمله طرح‌های قرض ماندگار، هم‌افزایی، همیاری، مسئولیت اجتماعی و طرح ویژه خیرین نیازمندان را یاری کنند.

انتهای پیام
captcha