بیش از ۲۴۳ هزار نامه به رئیس‌جمهور در کهگیلویه‌وبویراحمد ثبت شد
کد خبر: 4165771
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

بیش از ۲۴۳ هزار نامه به رئیس‌جمهور در کهگیلویه‌وبویراحمد ثبت شد

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ۲۴۳ هزار و ۴۸۲ نامه به رئیس‌جمهور و تماس‌ تلفنی با سامانه ۱۱۱ در استان ثبت شد.

سامانه 111 جهت ثبت نامه‌های مردم به رئیس جمهور

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی اداره عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استان، علی‌اصغر قلی‌پور، مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 6 شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تاکنون ۴۰ هزار نامه ویرایش شده و ۵۲ هزار مورد به دستگاه‌های مختلف اداری ارجاع شده است.

وی افزود: کار پردازش و ثبت نامه‌های مردمی ۱۸ روز با ۱۶ ساعت کار در روز انجام شد که ۴۶ هزار و ۸۶۰ درخواست در زمان سفر از طریق ارتباط الکترونیکی مردم و دولت و تماس با سامانه ۱۱۱ بوده است.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی کهگیلویه‌وبویراحمد تصریح کرد: ۵۸۰ کاربر، نیروی پشتیبانی، راننده و ناظران حوزه بازرسی برای ساماندهی این رویداد مشارکت کردند و بیشتر درخواست‌ها مربوط به کمک مالی، وام ضروری و قرض‌الحسنه و اشتغال است.

قلی‌پور اضافه کرد: مرحله بعدی ارجاع نامه‌های مردمی است که دامنه آن همه سازمان‌ها، نهادها و مؤسسات هدف شامل وزارت خانه‌ها، استانداری و دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، پشتیبانی و حمایتی است.

وی یادآور شد: مدیران برای ارائه پیگیری خواسته‌ها، پاسخ مثبت یا منفی را به‌صورت مستند با توضیحات کامل ارائه دهند و پاسخ رفع تکلیفی پذیرفته نمی‌شود و هر اقدام و جوابی از سوی مدیران، در سامانه ارتباط مردم و دولت ثبت می‌شود و کارشناسان حوزه بازرسی به جد موارد را بررسی و ارزیابی می‌کنند.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: تمام فرایندهای پیگیری نامه‌ها و درخواست‌های مردمی از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود و نیاز به مراجعه حضوری به دستگاه اداری نیست.نمایندگان تام‌الاختیار ۳۰ دستگاه اجرایی و نهادهای عمومی و انتظامی، حمایتی با استقرار در میزهای ارتباطات مردمی به‌صورت حضوری پاسخگوی تعداد زیادی از مراجعات مردمی بودند.

انتهای پیام
captcha