اقناع‌سازی ذهن پرسشگر جوانان نیازمند تبیین‌گری صحیح است
کد خبر: 4165674
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
مسئول بسیج جامعه زنان خراسان‌جنوبی:

اقناع‌سازی ذهن پرسشگر جوانان نیازمند تبیین‌گری صحیح است

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان‌جنوبی اظهار کرد: برنامه‌ریزی امروز دشمنان بیشتر در حوزه زنان، دختران و جوانان بوده که نیازمند تبیین‌گری صحیح و به جا در جهت اقناع سازی ذهن پرسشگر و کنجکاو جوان امروز است.

فاطمه بصیری‌پور، مسئول بسیج جامعه زنان خراسان‌جنوبی

به گزارش ایکنا، به نقل از بسیج جامعه زنان خراسان‌جنوبی، فاطمه بصیری‌پور، مسئول بسیج جامعه زنان خراسان‌جنوبی، ششم شهریورماه در جمع بانوان شاغل در اداره‌کل آموزش و پرورش این استان‌ و در اولین کارگاه آموزشی جهاد تبیین با بیان اینکه مسائل مرتبط با آموزش و پرورش دغدغه همه ماست، گفت: همه شما فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش به نوعی پاسداران فرهنگی جامعه هستید و ان‌شاءالله با اقدامات و برنامه‌های مؤثر، بهنگام و دقیق در تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی بیش از گذشته گام برداریم.

وی بیان کرد: سرعت رشد علمی جمهوری اسلامی ایران امروز در جهان بی‌نظیر است و دنیا نیز به این امر اذعان دارد. برنامه‌ریزی امروز دشمنان بیشتر در حوزه زنان، دختران و جوانان بوده و جنگ امروز جنگ شناختی است که نیازمند تبیین‌گری صحیح و به‌جا در جهت اقناع‌سازی ذهن پرسشگر و کنجکاو جوان امروز است.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان‌جنوبی با اشاره به نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس، پرداختن به جهاد تبیین، برنامه‌ریزی دقیق در برنامه‌های پرورشی دانش‌آموزان، توجه به استعدادها و ایجاد فرصت‌ها و بسترهای ظهور خلاقیت‌های دانش‌آموزان را مهم برشمرد و گفت: معلمان و کادر آموزشی نقش مهمی در شکل‌گیری شخصیت فردی و اجتماعی دانش‌آموزان دارند.

وی با معرفی الگوهای شاخص فکری و تربیتی به رویش‌های انقلاب در گام دوم اشاره کرد و ریزش‌های بازیگران تفکر الحادی استکبار را تبیین کرد و افزود: امروز رسانه و فضای مجازی با شبهه‌افکنی و تصویرسازی تنها سلاح دشمن برای رسیدن به اهدافش در ذهن و اراده‌های نوجوانان و جوانان است و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در بین جوانان از همین بستر ایجاد و رواج پیدا می‌کند و تولیدات و جریان‌سازی رسانه‌ای فعلی در ترویج ارزش‌های انقلاب به نسل امروز کافی نیست و در بخشی نیز ضعیف است.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان‌جنوبی به نقش مهم آموزش و پرورش در جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: هر یک از بانوان ما در این مجموعه در هر مسئولیتی که هستند با برنامه‌ریزی تربیتی می‌توانند علمدار تفکر زینبی باشند و زنان کشورمان ثابت کرده‌اند اجازه نخواهند داد ماجرای مسلم و کوفیان در تاریخ اسلام تکرار شود.

بصیری‌پور ضمن تحلیل مسائل روز جامعه و بین‌الملل و تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای زنان تصریح کرد: در جنگ شناختی امروز پیروی محض از فرامین ولایت فقیه، دفاع از ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی بر همگان به‌ویژه نخبگان و خواص جامعه ضروری است، چراکه با این تفکر و تکیه بر ستون خیمه انقلاب و علمداری ولایت در برابر همه توطئه‌ها و حیله‌های دشمن پیروز خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha