خانه خیّر قرآنی در اختیار مهد قرآن المؤمنون قرار گرفت
کد خبر: 4164442
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸

خانه خیّر قرآنی در اختیار مهد قرآن المؤمنون قرار گرفت

منزل مسکونی خادم‌الحسین مرحوم حاج جلیل احمدیان برای انجام فعالیت‌های قرآنی در اختیار فعالیت‌های کانون‌های مهد قران المؤمنون قرار گرفت.

مهد قرآن المؤمنونبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه کشوری مهد قرآن، منزل مسکونی خادم‌الحسین مرحوم حاج جلیل احمدیان برای اجرای برنامه‌های قرآنی، آئینی و مذهبی در اختیار فعالیت‌های کانون‌های مهد قرآن المؤمنون استان تهران قرار گرفته است.

خانم احمدیان دختر آن مرحوم و مسئول کانون المؤمنون در این باره گفت: این خانه با ۱۰۰ متر زیربنا در دو طبقه در خیابان دامپزشکی واقع شده است و در کنار ترویج و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی، برای افتتاح آموزش‌های حفظ، مفاهیم و تفسیر ویزه بانوان در نظر گرفته شده است.

همچنین، چندی پیش این خانه در مراسمی با حضور اساتید، مربیان، قرآن‌آموزان و مسئولان مهد قرآن استان تهران و خانواده مرحوم احمدیان با اجرای ویژه‌برنامه‌های قرآنی، فرهنگی و سخنرانی در اختیار فعالیت‌های کانون‌های مهد قرآن قرار گرفت.

علاقه‌مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از برنامه‌های مهد قرآن المؤمنون می‌توانند با شماره همراه ۰۹۹۰۲۲۰۶۰۴۶ تماس حاصل کنند.

مرحوم جلیل احمدیانمرحوم  جلیل احمدیان
   
 

انتهای پیام
captcha