سی‌امین دوره مسابقات قرآنی بسیج در گالیکش برگزار شد
کد خبر: 4163971
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

سی‌امین دوره مسابقات قرآنی بسیج در گالیکش برگزار شد

سی‌امین دوره مسابقات قرآنی بسیج با حضور مسئول دارالقرآن بسیج گرگان، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه و جانشین سپاه گالیکش در رشته‌های حفظ، ترتیل و مفاهیم امروز، 30 مرداد به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه‌(س) در فاطمیه روستای میرزاپانگ گالیکش برگزار شد.

مسابقات سی امین دوره قرآنی بسیجبه گزارش ایکنا از گلستان، سی‌امین دوره مسابقات قرآنی بسیج با حضور مسئول دارالقرآن بسیج گرگان، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه و جانشین سپاه گالیکش در رشته‌های حفظ، ترتیل و مفاهیم امروز، 30 مرداد به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه‌(س) در فاطمیه روستای میرزاپانگ گالیکش برگزار شد.

حجت‌الاسلام جواد مظفری، مسئول دارالقرآن بسیج گرگان در این مراسم گفت: مسابقات قرآنی نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه دارند و ما باید برگزاری و حضور در این رقابت‌ها را تشویق کرده و گسترش دهیم تا به وسیله آن شاهد افزایش سطح فرهنگی و اجتماعی در جامعه باشیم.

مسئول دارالقرآن بسیج گرگان با اشاره به تأثیر آموزش‌ها بر کیفیت مسابقات قرآنی بیان کرد: باید افق بلند مدتی برای نحوه ارتقا کیفیت این مسابقات طراحی و هیأت اندیشه‌ورزی تشکیل شود تا مراکز آموزشی قرآنی انتقادات و پیشنهادات خود در این زمینه را ارائه دهند.

مسئول دارالقرآن بسیج گرگان گفت: شرکت‌کنندگان در این مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ ۵ سوره آخر، حفظ ۱۰ سوره آخر، حفظ ۲۰ سوره آخر، حفظ یک جزء، حفظ ۳ جزء، حفظ ۵ جزء، حفظ دعای فرج، حفظ ۵ آیه و حفظ و مفاهیم سوره ملک با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در سطح حوزه‌ای برگزار شد که تعداد 61 نفر در این مرحله از مسابقات قرآنی شرکت کردند، گفت: این مسابقات تا پایان مرداد ادامه دارد و در هر رشته سه نفر به عنوان برگزیده انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام
captcha