پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت مادر شهید علی هاشمی + اعلام زمان تشییع
کد خبر: 4163454
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت مادر شهید علی هاشمی + اعلام زمان تشییع

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مادر گرامی سردار سرلشکر علی هاشمی را تسلیت گفت. 

رئیس بنیاد شهیدبه گزارش ایکنا از خوزستان، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مادر گرامی سردار سرلشکر علی هاشمی را تسلیت گفت. متن پیام دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهید گرانقدر سردار سرلشکر هاشمی

سلام علیکم. صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجيه خانم زکیه اهوازیان» مادر گرامی شهید والامقام «سردار سرلشکر علی هاشمی» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم. از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزند شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

همچنین علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان نیز با صدور پیامی، درگذشت این مادر شهید را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

«مادران شهدا فرزندان حضرت زهرا (س) هستند.» مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

درگذشت الگوی صبر و ایثار، بانوی فداکار حاجیه خانم «زکیه اهوازیان» مادر بزرگوار شهید والامقام سرلشکر شهید علی هاشمی، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این مادر مومنه و فداکار که با توسل به ائمه اطهار(ع) و ایثارگر در راه دفاع از میهن اسلامی از عزیزترین سرمایه‌ خویش گذشت و فرزند خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای الهی هدیه نمود و امروز پس از سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر این رنج جانکاه به فرزند شهیدش پیوست.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام، مصیبت وارده را به خانواده داغدار ایشان، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شریف استان خوزستان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده رحمت واسعه و همنشینی با حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) و فرزند شهیدش و برای بازماندگان مکرم، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

یادآور می‌شود، مادر سردار شهید سرلشکر «علی هاشمی» شامگاه جمعه، ۲۷ مرداد به دلیل کهولت سن دار فانی را وداع گفت. مراسم تشییع مرحومه اهوازیان ساعت 8 صبح فردا یکشنبه 29 مرداد در بهشت آباد اهواز برگزار و در قطعه ۲ به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha