آزادگان رسولان صبر و مقاومت هستند
کد خبر: 4163127
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

آزادگان رسولان صبر و مقاومت هستند

استاندار سمنان در پیامی آزادگان را رسولان صبر و مقاومت دانست و گفت: آزادگان سرافراز، این سروهای ایستاده انقلاب با ایمان و اراده‌ای آهنین در شدیدترین شکنجه‌ها ایستادگی کردند.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان امروز، 26 مرداد در پیامی فرا رسیدن ۲۶ مرداد، سالروز ورود اولین گروه از آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است ۲۶ مرداد ماه جلوه‌ای غرورآفرین از پایمردی و ایستادگی آنانی است که عاشقانه برای صیانت از کیان مقدس جمهوری اسلامی، جان خود را در کف دست گرفته و پس از تحمل دوران سخت اسارت، بر سطر سطر دفتر انقلاب، حکایت مردانگی، غرور، افتخار و غیرت را ثبت کردند.

این مقام عالی استان در ادامه یادآور شد: آزادگان سرافراز، این سروهای ایستاده انقلاب با ایمان و اراده‌ای آهنین در شدیدترین شکنجه‌ها و آزار مزدوران بعثی، نغمه شور و ایستادگی سر دادند و فریاد عزت و شرف را با تحمل درد و رنج به گوش جهانیان طنین‌انداز نمودند.

همچنین هاشمی در این پیام تأکید کرد اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۶ مرداد ماه، سالروز ورود اولین گروه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و پاسداشت حماسه‌ ایثار و ایستادگی، این رسولان صبر و مقاومت و با ادای احترام به روح بلند آزادگان شهید، فرا رسیدن این روز سراسر افتخار را به تک تک ازارگان صبور و مقاوم میهن اسلامی و بویژه استان سمنان و خانواده‌های محترم این عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند متعال سلامتی و بهروزی این عزیزان را خواستارم.

امید که در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در تحت زعامت خردمندانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، در مشارکت و همدلی بمنظور تحقق اهداف و برنامه‌های دولت مردمی  حجت‌الاسلام رئیسی، موفق و سربلند باشید.‌

انتهای پیام
captcha