مجریان انتخابات امانتدار رأی مردم هستند
کد خبر: 4162855
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

مجریان انتخابات امانتدار رأی مردم هستند

استاندار سمنان به انجام فرآیند پیش‌ ثبت‌نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور مردم در انتخابات مجلس از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که بر این اساس مجریان انتخابات امانتدار رأی آنان هستند.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار، شب گذشته ۲۴ مرداد در جمع مردم روستای ده‌نمک از توابع شهرستان آرادان با بیان اینکه جامعه امروز، نیاز به نشاط اجتماعی دارد که در این راستا بخشداران، دهیاران و تمامی مسئولان وظیفه دارند تا در این خصوص تلاش نمایند.

وی با تأکید بر لزوم حفاظت از نسل جوان و ارزشهای فرهنگ ایرانی اسلامی افزود: والدین باید بیشتر از پیش مراقب فرزندان خود بوده و آنان را از آثار سوء تهاجم فرهنگی حفظ کنند.

این مقام عالی استان با اشاره به اینکه تاکنون به ۳۲۸ روستای استان سفر نموده‌ام گفت: این سفرها در مجموع ۵۷۳ مصوبه داشته که بخش عظیمی از آنها محقق شده است.

استاندار سمنان‌ متذکر شد: در حوزه اقتصادی، اولین استان بدون نفت کشور هستیم که نرخ رشد اقتصادی مثبت داشته و طی دو سال گذشته ۱۲۷ واحد تولیدی و صنعتی راکد استان به چرخه تولید بازگشته و حتی یک واحد صنعتی و تولیدی نیز تعطیل نشده است.

هاشمی در خصوص مصوبات سفر رئیس‌جمهور گفت: تاکنون ۹۶۰ میلیارد تومان علاوه بر اعتبارات مصوب این سفر جذب شده که با همکاری و مساعدت نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، اتفاقات خوب در سطح استان رقم خورده است.

استاندار سمنان به انجام فرآیند پیش‌ثبت‌نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: حضور مردم در انتخابات مجلس از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که بر این اساس ما به عنوان مجریان انتخابات امانتدار رأی آنان هستیم.

وی به برگزاری دومین کنگره بزرگداشت ۳۰۰۰ شهید استان در اردیبهشت سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و افزود: موظفیم ادامه‌دهنده راه شهدا و حافظ ارزش‌های نظام باشیم.‌

انتهای پیام
captcha