حرکت کاروان «مشایه الاهواز» از ۳۱ مرداد آغاز می‌شود
کد خبر: 4162680
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

حرکت کاروان «مشایه الاهواز» از ۳۱ مرداد آغاز می‌شود

حرکت نمادین کاروان پیاده‌روی «مشایه الاهواز» منطقه عین دو با حضور اهالی مناطق غرب این شهرستان از 31 مرداد آغاز می‌شود.

کاروان پیاده‌روی «مشایه الحسین(ع)» اهواز

حجت‌الاسلام عزیز عبیات، رابط کاروان پیاده‌روی «مشایه الاهواز» منطقه عین دو اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: حرکت نمادین این کاروان مثل هر سال با حضور اهالی مناطق غرب اهواز از 5 صفر آغاز می‌شود.

وی با اشاره به حضور مردم مناطق ملاشیه، گلدشت، شهرک اهواز، علوی، لشکر آباد، مندلی، خشایار و ... در این پیاده روی بزرگ اظهار کرد: این حرکت ساعت 17 سه‌شنبه، 31 مرداد آغاز می‌شود. در این روز زائران از سایر مناطق اهواز به سمت عین دو می‌آیند و مراسم استقبال توسط اهالی عین دو انجام می‌شود. اقامه نماز، ضیافت شام از برنامه‌های این روز است.

عبیات گفت: پیش‌بینی شده حدود 50 تا 60 هزار زائر در عین دو حضور پیدا کنند که پس از بیتوته در این منطقه، صبح چهارشنبه اول شهریور حرکت خود را از عین دو به سمت حمیدیه آغاز کنند. از منطقه عین دو نیز حدود 20 هزار نفر در این حرکت پیاده‌روی شرکت می‌کنند.

رابط گروه پیاده‌روی «مشایه الاهواز» منطقه عین دو اهواز افزود: این کاروان دوم شهریور از حمیدیه به سمت سوسنگرد پياده‌روی خود را ادامه می‌دهد. سوم شهریور نیز از سوسنگر به سمت بستان و مزر چذابه می‌رود. پس از آن افراد کاروان به صورت گروه‌های جداگانه یا انفرادی حرکت خود را به سمت کربلا ادامه می‌دهند.

انتهای پیام
captcha