برگزاری ویژه‌برنامه مُحرم در قالب طرح دختران بوستان مهدوی یزد
کد خبر: 4159620
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

برگزاری ویژه‌برنامه مُحرم در قالب طرح دختران بوستان مهدوی یزد

ویژه‌برنامه‌ محرم و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) از سری برنامه‌های جانبی طرح اوقات فراغت تابستانه بوستان مهدوی در محل دبستان قرآنی یاوری یزد برگزار شد.

ویژه‌برنامه محرم دختران بوستان مهدوی در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، ویژه‌برنامه‌ محرم و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) از سری برنامه‌های جانبی طرح اوقات فراغت تابستانه بوستان مهدوی، امروز، 10 مردادماه در محل دبستان قرآنی یاوری یزد برگزار شد.

در این برنامه که با اجرای حجت‌الاسلام شفیعی، از طلاب توانمند در حوزه کودک همراه بود، دانش‌آموزان با ویژگی‌های امام زمان(عج) و امام حسین(ع) و همچنین موضوع مَحرم و نامحرم آشنا شده و ضمن اجرای مسابقه با امام زمان(عج) تجدید عهد و بیعت کردند.

حمید رستگاری، معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد نیز در حاشیه بازدید از کلاس‌های هنر، حفظ موضوعی قرآن و مهدویت ضمن خداقوت به مربیان، به بررسی میزان اثرگذاری کلاس‌ها بر روی دانش‌آموزان پرداخت.

یادآور می‌شود طرح اوقات فراغت تابستانه «بوستان مهدوی» ویژه رده سنی 9 الی 12 سال با رویکرد مهدوی و قرآنی و به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد در حال برگزاری است که آموزش معارف مهدوی، روخوانی و حفظ موضوعی قرآن کریم، آموزش احکام و نماز، آموزش‌های هنری و مهارتی اعم از خوشنویسی، نقاشی و مهارت‌های زندگی و... از محتواهای این طرح بوده و با برنامه‌های جانبی شامل بازی‌های پرورشی و ورزشی، اردو، نمایش فیلم، جنگ‌ شاد مهدوی، پارک بانوان ویژه دختران و فوتسال ویژه پسران همراه است.

انتهای پیام
captcha