ثبت‌نام ‌۴ هزار دانش‌آموز اسدآبادی در ۵۱ پایگاه‌ غنی‌سازی اوقات فراغت
کد خبر: 4157623
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

ثبت‌نام ‌۴ هزار دانش‌آموز اسدآبادی در ۵۱ پایگاه‌ غنی‌سازی اوقات فراغت

مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش اسدآباد از ثبت‌نام ۴ هزار دانش‌آموز در ۵۱ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت اداره آموزش‌وپرورش اسدآباد خبر داد.

اسماعیل قاسمی، مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش اسدآباداسماعیل قاسمی، مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از ثبت‌نام ۴ هزار دانش‌آموز در ۵۱ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت اداره آموزش‌وپرورش اسدآباد خبر داد.

وی‌ محور فعالیت این ۵۱ پایگاه‌ را آموزش قرآن‌کریم عنوان‌ کرد و گفت: دانش‌آموزان در رشته‌های روخوانی و روانخوانی در ایام این در حال آموزش قرآن‌کریم هستند و در رشته‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی نیز در سامانه اوقات فراغت اداره آموزش ‌و پرورش تحت عنوان نورینو ثبت‌نام کرده‌اند.

قاسمی گفت: این پایگاه‌ها در راستای آموزش مداوم دانش‌آموزان در ایام تابستان نیز فعال بوده و مدارس به هیچ عنوان در ایام تابستان تعطیل نبودند و تعلیم و تربیت در این ایام ادامه دارد.

وی در ادامه از برگزاری دوره آموزشی تخصص نویسندگی خبر داد و گفت: این دوره به همت سازمان بسیج فرهنگیان این مرکز و با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و معاونت علمی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان برگزار می‌شود.

قاسمی در ادامه با بیان اینکه این دوره در راستای ثبت خاطرات دفاع مقدس برگزار می‌شود، گفت: این دوره به صورت سلسه نشست‌های علمی مهارتی در قالب (مقاله، سناریو نویسی، مسئله شناسی و مهارت‌های حل‌مسئله و...) انجام می‌شود؛ علاقه‌مندان عرصه فرهنگ به ویژه نخبگان فرهنگی، هسته‌های علمی، نویسندگان، پژوهشگران، دانشجویان، معلمان، اساتید می‌توانند برای ثبت‌نام در این دوره تا ۱۵مردادماه به صورت حضوری به بسیج فرهنگیان شهرستان واقع در اداره آموزش‌وپرورش شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha