همکاری جهاد دانشگاهی و بهزیستی در قم تقویت می‌شود
کد خبر: 4157110
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷

همکاری جهاد دانشگاهی و بهزیستی در قم تقویت می‌شود

همکاری‌های جهاد دانشگاهی و بهزیستی استان قم در حوزه‌های علمی ، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی گسترش پیدا می‌کند.

نشست جهاد دانشگاهی و بهزیستی در قمبه گزارش ایکنا از قم، محمد حیدری، رییس جهاددانشگاهی واحد قم امروز، 31 تیرماه با حضور در دفتر سیدصادق میرئی، مدیرکل بهزیستی قم ضمن تبریک به‌مناسبت هفته بهزیستی با اشاره به افزایش همکاری‌های جهاد دانشگاهی واحد قم در حوزه‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی و اهمیت رصد و بررسی آسیب‌های اجتماعی در سطح استان بیان کرد: جهاددانشگاهی این آمادگی را دارد که در حوزه افکارسنجی وارد شود و با بررسی وضعیت موجود در زمینه آسیب‌های اجتماعی برای بسترسازی فرهنگی ورود کند.

رئیس جهاددانشگاهی واحد قم ادامه داد: در سایر حوزه‌های علمی و پژوهشی، توانمندسازی، آموزش مهارت‌های شغلی و فنی و حرفه‌ای مددجویان بهزیستی را یاری کنیم و از ظرفیت‌های بهزیستی در این حوزه بهره ببریم .

 سید صادق میرئی، مدیرکل بهزیستی قم، ضمن تقدیر از حضور ریاست جهاددانشگاهی واحد قم در بهزیستی و استقبال از گسترش همکاری‌های مشترک اظهار کرد: همانطور که جهاددانشگاهی مجموعه‌‎ای علمی و پژوهشی است و دارای توانمندی بالا در این حوزه‌ها، بهزیستی در حوزه اجرایی در مباحث اجتماعی ، توانبخشی و پیشگیری هم متولی است.

وی ادامه داد: بهزیستی دارای بدنه کارشناسی و هم دارای تجربه و فعالیت است. زمانی این خدمات مؤثر و مفید واقع می‌شود که تجربه پیوست علمی و پژوهشی هم داشته باشد بنابراین ضمن استقبال از این اعلام آمادگی بر گسترش همکاری‌های مذکور تأکید داریم.

یادآور می‌شود، مقرر شد از هر مجموعه یک کارشناس به‌عنوان پیگیری تهیه پیش‌نویس توافقنامه مشترک باشد و این توافقنامه در اسرع وقت تنظیم و امضاء و اجرایی شود.

انتهای پیام
captcha