آموزش تلفنی «حفظ نهج‌البلاغه» برگزار می‌شود
کد خبر: 4156575
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
به همت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س)

آموزش تلفنی «حفظ نهج‌البلاغه» برگزار می‌شود

دوره «حفظ نهج‌البلاغه» ویژه بانوان علاقه‌مند از طریق تماس تلفنی انفرادی یا گروهی(هر تماس ۱۵ دقیقه) با مشاوره و راهنمایی اساتید و کارشناسان برجسته به همت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) برگزار می‌شود.

دوره «حفظ نهج‌البلاغه» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، دوره «حفظ نهج‌البلاغه» با هدف گسترش فرهنگ نهج‌البلاغه‌خوانی و انس با نهج‌البلاغه ویژه بانوان علاقه‌مند به‌ویژه فراگیرانی که امکان دسترسی به فضای مجازی ندارند، به صورت تلفنی و به همت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) برگزار می‌شود.

در این دوره معارفی فراگیران از طریق تماس تلفنی انفرادی یا گروهی(هر تماس ۱۵ دقیقه) با مشاوره و راهنمایی اساتید و کارشناسان برجسته مرکز قرآن و حدیث اقدام به حفظ نهج‌البلاغه می‌کنند.

مبلغ شهریه برای این دوره تلفنی همزمان با ترم تابستان برای دو تماس تلفنی در هفته ۲۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است و شرکت در جلسات هفتگی واحد مجازی در رشته‌های مختلف قرآنی، شرکت در برنامه‌های جانبی واحد مجازی در مناسبت‌های ملی و مذهبی، پشتیبانی رایگان از فعالیت‌های مرتبط با این رشته، شرکت در آزمون‌ها و مسابقات فصلی واحد مجازی و صدور گواهی‌نامه پایان‌دوره برای همه رشته‌ها از مزایای جانبی و رایگان شرکت در این دوره برای فراگیران است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق ارسال پیام به نشانی https://eitaa.com/Quranharam می‌توانند پاسخ پرسش‌های خود را از کارشناسان مرکز دریافت کرده و یا از طریق نشانی https://qhkarimeh.ir/enter?referer=https://quran.qhkarimeh.ir/s/lessons/ready?grade_id=w&course_id=4y&%20.lesson_id=59M می‌توانند در دوره ثبت‌نام کنند.

همچنین کارشناسان مرکز همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۴ از طریق شماره تلفن۰۲۵۳۷۱۷۵۵۰۷ پاسخگوی پرسش‌های فراگیران بوده و فراگیران را برای ثبت‌نام در دوره‌های مختلف به‌صورت تلفنی، مجازی و مطالعاتی راهنمایی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha