فرهنگ اصیل ايرانی با حجاب و عفاف عجين است
کد خبر: 4154457
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۱

فرهنگ اصیل ايرانی با حجاب و عفاف عجين است

فرماندار بابلسر با بیان اینکه ترویج فرهنگ حجاب بدون شک عاملی برای سلامت اخلاقی جامعه است، گفت: فرهنگ اصیل ايرانی با حجاب و عفاف عجين است.

مجتبی قلی پور باقری فرماندار بابلسر

مجتبی قلی‌پور باقری، فرماندار شهرستان بابلسر، به مناسبت 21 تیر ماه روز ملی عفاف و حجاب در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، گفت: عفاف و حجاب واژه‌ای است که همواره با فرهنگ اصیل سرزمین ایران اسلامی عجین شده است.

وی افزود: بدون شک این رویداد مهم که به روز ملی و به نام عفاف و حجاب نامگذاری شده، یکی از رویدادها و ارزش‌های بزرگ اسلامی کشورمان است.

قلی‌پور باقری تصریح کرد: واقعه ای که با جان فشانی و مجاهدت مردان و زنانی مؤمن به عنوان یک افتخار به دست ما رسیده، به عنوان یک ارزش دینی و شرعی بر ما واجب است و باید آن را با همت و تلاش آحاد جامعه حفظ کنیم.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه عفاف و حجاب بدون شک می‌تواند عاملی برای تحکیم بنیان خانواده و سلامت اخلاقی جامعه باشد، خاطرنشان کرد: لازم است که اقشار مختلف جامعه، به این امر مهم به عنوان یک ارزش و زینت جامعه اسلامی توجه داشته باشند.

وی در پایان با گرامیداشت ۲۱ تیرماه روز ملی حجاب و عفاف، اظهار کرد: امید است با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب شاهد حمایت همه‌جانبه از این فرهنگ و ارزش اصیل ایرانی ـ اسلامی در سطح جامعه باشیم.

انتهای پیام
captcha