اهداف دشمن از ترور نخبگان برای نسل جوان تبیین شود
کد خبر: 4153099
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

اهداف دشمن از ترور نخبگان برای نسل جوان تبیین شود

استاندار گیلان گفت: اهداف و جنایت‌های دشمنان اسلام در برهه‌های مختلف پیرامون ترور نخبگان و خدمتگزاران نظام باید برای جوانان تبیین شود، خون پاک شهیدان دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اکنون به ثمر نشسته و کشورهای غربی در انزوای کامل به سر می‌برند.

اسدالله عباسی استاندار گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز، 15 تیرماه در یادواره شهدای کارمند استان که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان انصاری و نورانی اظهار کرد: شهیدان انصاری و نورانی دو اسوه و الگوی مدیران جهادی، انقلابی و مردمی در کشور ما هستند که در راه خدمت به مردم جان خود را نثار کردند.

وی با اشاره به اینکه 257 شهید کارمند در استان داریم، افزود: شهید انصاری احساس تکلیف کرد و با توسل به اهل بیت(ع) و مولای متقیان(ع) مسئولیت پذیرفت، ایشان با روحیه انقلابی برگرفته از مکتب امام(ره) خدمت می‌کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه ولایتمداری بارزترین شاخصه شهیدان انصاری و نورانی است، گفت: ما بعد از 42 سال امروز در تاریخ شهادت این دو شهید بزرگوار اعلام می‌کنیم که اگر به عنوان مدیر مسئولیت پذیرفتیم، امانتدار شهیدان هستیم؛ شهدایی که مسیری را که از مکتب امام راحل و حضرت علی(ع) فرا گرفته بودند، به ما نشان دادند.

مقام عالی دولت در استان گیلان تصریح کرد: شهید انصاری در دهه 60 زمانی مسئولیت پذیرفت که با محرومیت‌های بسیاری در نواحی روستایی و شهری داشتیم و با حملات دشمنان داخلی و منافقین روبه رو بود، در تیرماه سند جنایت دشمنان با این ترور رقم خورد.

وی با اشاره به جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان افزود: اهداف و جنایت‌های دشمنان اسلام در برهه‌های مختلف پیرامون ترور نخبگان و خدمتگزاران نظام باید برای جوانان تبیین شود، خون پاک شهیدان دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اکنون به ثمر نشسته و کشورهای غربی در انزوای کامل به سر می‌برند. اکنون شاهدیم که منافقین کوردل از کشورهای مختلف به بیرون رانده شده و تمامی امکانات آنان در آلبانی از بین رفته است که نشان‌دهنده به ثمر نشستن خون شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس است.

گفتنی است؛ شهید علی اخوین انصاری استاندار اسبق گیلان و شهید علیرضا نورانی معاون عمرانی وی سحرگاه پانزدهم تیرماه سال 1360 در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان، یک هفته پس از انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، در مسیر عزیمت به استانداری به دست منافقان کوردل در خیابان لاکانی رشت به شهادت رسیدند. در پایان این مراسم از کتاب سربداران دیار میرزا(زندگینامه شهدای کارمند استان گیلان) رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha