محکومیت توهین به قرآن در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان ساری
کد خبر: 4152262
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵

محکومیت توهین به قرآن در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان ساری

دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در جشن فارغ التحصیل خود،، هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کردند.

حسین مرادی، سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

به گزارش  ایکنا از مازندران، به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، نخستین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان این دانشگاه در دوران پساکرونا با حضور هیات رئیسه دانشگاه، علی محمدی؛ رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان مازندران، کاظمی؛ کارآفرین نمونه استان، دانشجویان فارغ التحصیل و خانواده‌های ایشان در سالن شهدای خوشنام دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار شد.

حسین مرادی، سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، در این آیین با بیان اینکه امروز یکی از روزهای به یاد ماندنی برای دانشجویان است گفت: حمایت از دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی یکی از مهمترین مواردی است که در دانشگاه به صورت جدی پیگیر آن هستیم.

وی افزود: سعی داریم دانشجویان در کنار دروس نظری به صورت عملی و مهارت آموزی نیز آموزش ببینند تا بعد از فارغ التحصیلی بتوانند به عنوان فردی مستقل برای خود شغل ایجاد کنند.

مرادی تصریح کرد: تولید تندیس‌های فارغ التحصیلی که با حمایت معاونت فرهنگی و زحمات و مهارت دانشجویان رشته صنایع چوب دانشگاه انجام شده، نشانی از اقدام عملی دانشگاه در حمایت از تولید و مهارت آموزی و اشتغال زایی دانشجویان است.

در بخش پایانی این آیین، دانشجویان حامل قرآن کریم در روی صحنه، ضمن قرائت بیانیه زیر اقدام موهن دولت سوئد در اعطای مجوز اهانت به قرآن را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است:

قرآن کریم محکم ترین منطق، گویاترین ناطق، شریف ترین امانت خدا در روی زمین است. اگر چه عده‌ای جاهل متعصب زمان نزول آن در جزیره العرب و امروز در سوئد و دانمارک قرآن سوزی می‌کنند، اما آن‌ها احمقانه خاک بر چهره آفتاب می‌پاشند و ما دانش آموختگان مسلمان این مرز و بوم به ساحت قدسی این کتاب عزیز سوگندنامه‌مان را قرائت می‌کنیم.

در ادامه دانشجویان در راستای تکریم و احترام به قرآن به پا خواسته و به ادای سوگندنامه دانش آموختگی پرداختند.

در این این آیین که به مناسبت عید ولایت با دست افشانی و برنامه‌های شاد و متنوع همراه بود، لوح دانش‌آموختگی اعطا شد و در پایان دانشجویان با حضور بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه، ضمن تجدید میثاق با شهدا، دانش آموختگی خود را با برش کیک فارغ التحصیلی جشن گرفتند.

نخستین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی ساری نخستین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی ساری نخستین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی ساری نخستین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی ساری نخستین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی ساری
انتهای پیام
captcha