مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن قرارگاه منطقه‌ای کربلا برگزار می‌شود
کد خبر: 4152019
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۴

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن قرارگاه منطقه‌ای کربلا برگزار می‌شود

مرحله نیمه‌نهایی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و بانوان شاغل و اولین دوره مسابقات وابستگان قرارگاه منطقه‌ای کربلا و رده‌های نیروی زمینی سپاه مستقر در استان خوزستان در شهرستان اهواز برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن

به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای کربلا، مرحله نیمه نهایی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و بانوان شاغل و اولین دوره مسابقات وابستگان قرارگاه منطقه‌ای کربلا و رده‌های نیروی زمینی سپاه مستقر در استان خوزستان در شهرستان اهواز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداسماعیل طباطبایی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه قرارگاه منطقه‌ای کربلا با بیان آثار و برکات بی‌شمار قرآن کریم در زندگی بشر اظهار کرد: قرآن کریم نسخه شفابخش و حیات بخش خداوند متعال برای بشریت و همه نسل‌ها به ویژه در دنیای پر زرق و برق امروز است.

وی افزود: اگر به تعالیم ارزشمند قرآن کریم و معارف پیامبر مکرم اسلام(ص) و خاندان مطهرش متمسک شویم دنیا و آخرت ما بیمه خواهد شد.

طباطبایی بیان کرد: قرارگاه قرآنی نور نیروی زمینی سپاه در سال جاری، حمایت بسیار خوب مادی و معنوی را از سوی فرمانده و نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا از فعالان و علاقمندان قرآنی و رتبه آوران مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشته است.

همچنین سیدحسین موسوی، معاون روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه منطقه‌ای کربلا و مسؤل برگزاری این دوره از مسابقات نیز با بیان اهداف برگزاری این مسابقات، گفت: چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور کارکنان پایور و وظیفه و بانوان شاغل و نخستین دوره مسابقات قرآن کریم وابستگان رده‌های نیروی زمینی سپاه در جنوب غرب با هدف ترویج فرهنگ غنی قرآن کریم در بین کارکنان سپاه و در رشته‌های حفظ، قرائت (تحقیق و ترتیل)، مفاهیم قرآن کریم و اذان برگزار می‌شود.

موسوی با بیان اینکه هم‌اکنون مسابقات مرحله مقدماتی قرآن کریم در رده‌های نیروی زمینی سپاه در حال برگزاری است، ادامه داد: مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم قرارگاه کربلا دهه سوم تیرماه با حضور جاسم شمیری و دیگر داوران قرآنی برگزار خواهد شد.

مسؤل برگزاری مسابقات قرآن کریم قرارگاه راهبردی کربلا در پایان تأکید کرد: طبق ابلاغ معاونت روابط عمومی و تبلیغات نیروی زمینی سپاه، امسال مسابقات قرآن کریم شاغلین بصورت همزمان با حضور وابستگان قرارگاه کربلا و رده‌های تابعه برای نخستین بار برگزار می‌شود که این تدبیر باعث انس و الفت بیشتر با کلام وحی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha