تمدید مهلت فراخوان تولید آثار هنری حوزه ایثار در قزوین
کد خبر: 4151671
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

تمدید مهلت فراخوان تولید آثار هنری حوزه ایثار در قزوین

فراخوان تألیف و تدوین کتاب، تولیدات نمایشی، تئاتر و آثار موسیقایی در حوزه ایثار و شهادت تا ۳۰ مرداد با محوریت شهدا، جانبازان و آزادگان استان قزوین تمدید شد.

بنیاد شهید و امور ایثارگران

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، فراخوان تألیف و تدوین کتاب، تولیدات نمایشی، تئاتر و آثار موسیقایی در حوزه ایثار و شهادت با محوریت شهدا، جانبازان و آزادگان استان قزوین تا ۳۰ مرداد تمدید شد.

نویسندگان می‌توانند فایل pdf کتاب را در سایت نوید شاهد قزوین به آدرس https://qazvin.navideshahed.com بارگذاری کنند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با ۰۲۸۳۳۲۲۱۲۹۲ تماس حاصل کنند؛ شرکت در این فراخوان برای عموم آزاد است و محدودیت سنی ندارد. ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن سیره و منش شهدا به آحاد جامعه به‌ویژه جوانان در جامعه از جمله اهداف فراخوان یاد شده است.

هنرمندان عرضه تئاتر می‌توانند جهت شرکت در این فراخوان با مراجعه به سایت نوید شاهد قزوین به آدرس http://navideshahed.com/fa/forms/۶۷۲  نسبت به تکمیل فرم شناسنامه فراخوان اقدام کرده و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با ۰۲۸۳۳۲۲۱۲۹۲ تماس حاصل نمایند.

هنرمندان عرضه موسیقی می‌توانند جهت شرکت در این فراخوان با مراجعه به سایت نوید شاهد قزوین به آدرس navideshahed.com/fa/forms/۶۴۳ و تکمیل فرم‌های شناسنامه و برآورد هزینه تولید اثر، اقدام کرده و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با ۰۲۸۳۳۲۲۱۲۹۲ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام
captcha