هتک حرمت قرآن حاصل اسلام‌هراسی است
کد خبر: 4151445
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
دبیر جامعه روحانیت شیراز:

هتک حرمت قرآن حاصل اسلام‌هراسی است

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به اجازه قانونی دولت کشور سوئد برای هتک حرمت قرآن کریم،‌ گفت: کشور‌های غربی برای جلوگیری از افزایش پیروان اسلام در اروپا به دنبال اسلام‌هراسی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محی الدین طاهری، دبیر جامعه روحانیت شیرازحجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، دبیر جامعه روحانیت شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به اجازه قانونی دولت کشور سوئد برای هتک حرمت قرآن کریم، گفت: در منشور جهان و ملل متحد ذکر شده که دولت‌ها کاری برای ایجاد تنش و درگیری بین انسان‌ها انجام ندهند، اما متأسفانه کشور‌های اروپایی و آمریکا که بخش اعظم هدایت این کشور‌ها به دست صهیونیست‌ها است، از شعار آزادی انسان‌ها برای تجاوز به کشور‌های دیگر استفاده کرده و حقوق کشور‌های ضعیف را پایمال می‌کنند.

طاهری با بیان اینکه کشور‌های غربی در زمانی که منافع خودشان در میان است شعار‌های بشردوستانه و صلح‌آمیز را به فراموشی می‌سپارند، افزود: کشور‌های غربی وقتی می‌بینند یک پیشرفتی در ابعاد مختلف برای بخش عظیمی از مردم جهان رخ داده است، دنیا را به دلیل نبود دموکراسی وارد جنگ‌ها می‌کنند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز با اشاره به گسترش دین اسلام در جهان، تصریح کرد: پذیرفتن اسلام در اروپا و آمریکا در حال گسترش است و دولت‌های غربی با افزایش جمعیت مسلمانان احساس خطر می‌کنند بنابراین با اقدامات تبلیغاتی در جنگ فرهنگی به دنبال نشان دادن چهره زشتی از مسلمانان به جهانیان هستند.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های اسلام ستیزی دولت‌های غربی، تشکیل گروهک‌های تروریستی نظیر داعش است تا با اقدامات وحشیانه چهره اسلام را مخدوش کنند و در بررسی این گروهک‌های تکفیری در میابیم که بیشتر اعضای آن‌ها را اروپایی‌ها تشکیل می‌دهند.

طاهری هتک حرمت قرآن کریم به بهانه آزادی توسط دولت‌های غربی را از سر ناچاری دانست و تأکید کرد: کشور‌های غربی برای جلوگیری از افزایش پیروان اسلام در اروپا به دنبال اسلام‌هراسی‌ و نشان دادن چهره زشت از دین مبین اسلام بودند که با توجه به شکست نقشه‌های آن‌ها، هتک حرمت به قرآن نشان از درماندگی کشور‌های غربی در پروژه اسلام‌هراسی است.

دبیر جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه برخلاف آن‌ها که اینچنین به کتاب آسمانی قرآن کریم دو میلیارد مسلمانان بی‌احترامی و هتک حرمت می‌کنند، پیروان اسلام بی‌احترامی به انجیل و تورات را جایز نمی‌دانند، ادامه داد: احترامی که مسلمانان به حضرت موسی و حضرت عیسی(ع) می‌گذارند، خود پیروان غربی دین یهودیت و مسیحیت ندارند و این هتک حرمت‌ها به قرآن کریم و دین اسلام به فضل الهی اسلام و مسلمانان را قدرت مند‌تر می‌کند و زمینه برای ظهور امام زمان(عج) را فراهم خواهد کرد تا این حقیقت که روزی دنیا پر از عدل و داد می‌شود، به منصه ظهور برسد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha