15 شهریورماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره «باران وحی» البرز
کد خبر: 4150690
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

15 شهریورماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره «باران وحی» البرز

ثبت‌نام در جشنواره قرآن و عترت باران وحی از ۳۰ خرداد همزمان با آغاز ماه ذی‌الحجه در استان البرز آغاز شده است و تا ۱۵ شهریورماه سال جاری ادامه دارد.

محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد البرز

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز درباره ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت «باران وحی» اظهار کرد: یکی از سیاست‌های کمیته امداد، تقویت بعد معنوی مددجویان و خانواده‌های آنهاست که در این راستا، ثبت‌نام در جشنواره قرآن و عترت باران وحی از ۳۰ خرداد همزمان با آغاز ماه ذی‌الحجه آغاز شده و تا ۱۵ شهریورماه سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: همه مددجویانی که سابقه فعالیت‌های قرآنی دارند، برای شرکت در این مسابقات می‌توانند در سامانه امداد هوشمند(سها)، زیر پورتال هم‌گروه ثبت‌نام کنند.

این مسئول بیان کرد: سه گروه سنی زیر ۱۲ سال، از ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال می‌توانند در سه بخش آوایی، مفاهیم و هنر شامل رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ عمومی، حفظ تخصصی، اذان، صحت قرائت نماز، صحیح‌خوانی، مداحی، فهم قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، نقاشی، خوشنویسی و قصه‌گویی شرکت کنند.

محمدی‌فرد تصریح کرد: شناسایی و توانمندسازی قرآن‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد، ارتقای دانش قرآنی مخاطبان و ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس به‌واسطه رقابت سالم در مسابقات، از اهداف برگزاری ششمین جشنواره قرآن و عترت باران وحی است.

وی یادآور شد: در هر رشته، نفرات اول تا سوم به‌عنوان برگزیده انتخاب می‌شوند و به مرحله کشوری مسابقات راه پیدا می‌کنند. جوایز نفرات برگزیده، از ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان است. در پایان جشنواره نیز آیین اختتامیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha