حضور بیش از ۳ هزار معلم جدیدالاستخدام در مدارس استان فارس
کد خبر: 4149179
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲
زارعی خبر داد:

حضور بیش از ۳ هزار معلم جدیدالاستخدام در مدارس استان فارس

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ معلم در فرآیند استخدام‌های جدید جذب آموزش و پرورش می‌شوند و از اول مهرماه بر سر کلاس‌های درس حاضر خواهند شد لذا این موضوع به تسهیل در فرآیند نقل و انتقالات کمک می‌کند.

حضور بیش از ۳۵۰۰ معلم جدیدالاستخدام در مدارس استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مجید زارعی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس، امروز، 30 خردادماه در گردهمایی معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی ادارات آموزش و پرورش فارس، اظهار کرد: این گردهمایی در راستای تشریح برنامه روز آموزش و پرورش از جمله جذب و استخدام، نقل و انتقالات، ساماندهی، منابع انسانی، بودجه، امور مالی، مولدسازی و تأمین اجتماعی برگزار می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: کار ساماندهی نیروی انسانی با رویکرد تکریم همکاران و محوریت خانواده انجام خواهد شد؛ در نقل و انتقالات درون استانی سیاست ما بر این است که تلاش کنیم تا جایی که امکان دارد مشکل افراد حل شود از طرفی هم حق و حقوق دانش‌آموز باید رعایت شود تا در آغاز سال تحصیلی با کلاس فاقد معلم مواجه نشویم.

وی اضافه کرد: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ معلم در فرآیند استخدام‌های جدید جذب آموزش و پرورش می‌شوند و از اول مهرماه بر سر کلاس‌های درس حاضر خواهند شد لذا این موضوع به تسهیل در فرآیند نقل و انتقالات کمک می‌کند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: نتایج اولیه آزمون به کارگیری آموزگاران به زودی اعلام و فرآیند مصاحبه از ۶ تیرماه آغاز می‌شود.

وی از ارائه مصوبه‌ای در خصوص تبدیل انتقال موقت به دائم به کلانشهر شیراز خبر داد و عنوان کرد: رایزنی‌هایی با تأمین اجتماعی انجام شده ودر خصوص تقسیط بدهی‌های آموزش و پرورش به تأمین اجتماعی قول مساعد اخذ شده است.

زارعی اضافه کرد: مشکل کمبود نیروی انسانی را درسال اینده خوهیم داشت، لذا برای حل این مشکل از ظرفیت بازنشستگان، استخدام‌های جدید، سرباز معلم و... بهره‌مند خواهیم شد.

انتهای پیام
captcha