انتخابات سالم و مشارکت حداکثری در کهگیلویه‌وبویراحمد ضروری است
کد خبر: 4149002
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰

انتخابات سالم و مشارکت حداکثری در کهگیلویه‌وبویراحمد ضروری است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد بر لزوم بسترسازی برای برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و باشکوه طبق خواسته مقام معظم رهبری تأکید کرد.

نشست مدیرکل سیاسی استانداری با فرمانداران سطح استان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدجواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد عصر روز گذشته، 29 خردادماه در نشست با فرمانداران شهرستان‌های استان با اشاره به اهمیت دو انتخابات مهم امسال، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خویش بر چهار محور سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در انتخابات تأکید کردند.خلق حماسه پرشور مردم در انتخابات نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و تدابیر سازنده است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، افزود: سلامت و مشارکت بالا در انتخابات با جدیت دنبال شود.سلامت و امنیت انتخابات در حوزه اصلی فعالیت فرمانداری‌ها است و ما باید نهایت دقت، همت و تلاش خود را در این زمینه به‌کار ببریم و مشارکت و رقابت نیز دارای اهمیت است.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه برگزاری انتخابات بزرگ‌ترین پروژه سیاسی دولت در سال‌جاری است، تصریح کرد: رعایت قانون، بی‌طرفی، امانتداری و سلامت کامل انتخابات مورد توجه فرمانداران باشد.

هاشمی‌مهر این انتخابات را صحنه همدلی، انسجام و صلابت دانست و گفت: برگزاری یک انتخابات باشکوه با حضور حداکثری مردم در تراز جمهوری اسلامی ضروری است.شایستگی هر جامعه، مردم آن هستند و ما باید اعتماد و رضایت مردم را حفظ و جلب کنیم تا در تمامی صحنه‌ها مشارکت و حضور حداکثری داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha