دارالقرآن‌‌الکریم حامی مسابقه قرآنی «مدهامتان» است
کد خبر: 4148780
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

دارالقرآن‌‌الکریم حامی مسابقه قرآنی «مدهامتان» است

مسئول دارالقرآن‌الکریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی حامی مسابقه قرآنی «مدهامتان» خواهد بود و آمادگی کامل برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مسابقه عظیم قرآنی را داریم.

دارالقرآن‌ الکریمبه گزارش ایکنا، به نقل از فهما، حجت‌الاسلام صابر طهماسبی، مسئول دارالقرآن‌الکریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل ۲۸ خرداد ماه با اعلام این خبر افزود: تعامل و هم‌افزایی نهاد‌های قرآنی به پرورش نیرو‌های متخصص در حوزه قرآنی می‌انجامد و باید در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و تبدیل مساجد به پایگاه‌های قرآنی گام برداریم. طهماسبی افزود: مشارکت فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در مسابقه قرآنی «مدهامتان» توانسته یک جریان‌سازی بزرگ قرآنی در استان اردبیل را رقم بزند.

وی عنوان کرد: آمادگی کامل برای تقویت مربیان قرآنی در کانون‌های مساجد با حضور اساتید برجسته قرآنی را داریم و باید این ظرفیت‌های عظیم را بیش از پیش توانمند کنیم. طهماسبی اظهار گفت: دارالقرآن‌الکریم تبلیغات اسلامی حامی مسابقه قرآنی «مدهامتان» خواهد بود و آمادگی کامل برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مسابقه عظیم قرآنی را داریم.

این مسئول تاکید کرد: امروز گسترش فرهنگ قرآنی در بین نوجوانان و جوانان نیازمند اهتمام همه دستگاه‌های متولی است و دارالقرآن‌الکریم آمادگی کامل برای همکاری با فعالان کانون‌های مساجد را دارد. مسئول دارالقرآن‌الکریم تبلیغات اسلامی اردبیل یادآور شد: آن‌چه نوجوانان و جوانان را با فرهنگ و تربیتی دینی آشناتر می‌کند انس و الفت آن‌ها با قرآن کریم است و این وظیفه تک تک نهاد‌های متولی در این خصوص است. طهماسبی خاطر نشان کرد: زیرساخت‌های قوی آموزش قرآن کریم در سطح استان وجود دارد و باید از این ظرفیت‌ها به‌خوبی برای تربیت نسل‌های آینده قرآنی استفاده شود.

انتهای پیام
captcha