حضور ۱۱۴ دانش‌آموز خوزستانی در کارگاه‌های آماده‌سازی مسابقات قرآن
کد خبر: 4148463
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳

حضور ۱۱۴ دانش‌آموز خوزستانی در کارگاه‌های آماده‌سازی مسابقات قرآن

۱۱۴ دانش‌آموز دختر و پسر از سراسر استان خوزستان در هجدهمین کارگاه‌های آماده‌سازی به منظور شرکت در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور حضور دارند.

هجدهمین کارگاه‌های آماده‌سازی دانش‌آموزان استان خوزستان به منظور شرکت در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: هجدهمین کارگاه‌های آماده‌سازی دانش‌آموزان استان خوزستان به منظور شرکت در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: شرط اعزام دانش‌آموزان شرکت کننده به مسابقات کشوری کسب بالاترین امتیاز از این کارگا‌ه‌ها است و ملاک کسب رتبه اول در مرحله نخبگان نیست. همچنین در این کارگاه‌ها ضبط آثار دانش‌آموزان و ارسال به دبیرخانه مسابقات در مشهد صورت می‌گیرد.

بلاسم ادامه داد: کارگاه‌های آماده‌سازی دانش‌آموزان دختر و پسر از 4 تیرماه و در رشته‌های قرائت، حفظ، اذان، مداحی پسران، دعاخوانی دختران، تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، احکام و انشای نماز آغاز می‌شود.

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان خوزستان بیان کرد: اعزام دانش‌آموزان از 15 مردادماه آغاز می‌شود و تا یکم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام
captcha