برگزاری دوره «شیوه‌های آموزش رسم‌الخط مصحف جمهوری اسلامی» در یزد
کد خبر: 4147586
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

برگزاری دوره «شیوه‌های آموزش رسم‌الخط مصحف جمهوری اسلامی» در یزد

کارشناس مسئول گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری دوره «بررسی اصول و شیوه‌های آموزش و رسم‌الخط مصحف جمهوری اسلامی» در این استان خبر داد.

سید محمدرضا نجم‌الهدی، کارشناس گروه قرآن و عترت اداره کل ارشاد اسلامی یزدسید محمدرضا نجم‌الهدی، کارشناس مسئول گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد از برگزاری دوره «بررسی اصول و شیوه‌های آموزش و رسم‌الخط مصحف جمهوری اسلامی» در این استان خبر داد و گفت: این دوره با حضور سیدمهدی سیف، پیشکسوت آموزش و قرائت قرآن و عضو گروه تحقیق مرکز طبع و نشر قرآن کریم و همچنین مرتضی توکلی قائم مقام مرکز طبع و نشر قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مبنای اصلی آموزش عمومی قرآن در کشور و کتب درسی آموزش و پرورش و مؤسسات قرآنی به روش این مصحف است و مبنای این روش سهولت در قرائت بوده و این شیوه فراگیر آموزش قرآن در کشور است. تسلط به این روش و آموزش آن برای تمامی مربیان، اساتید قرآن و معلمان آموزش و پرورش ضروری است و لذا از تمامی اساتید، قاریان، حافظان، مدیران، مربیان مؤسسات قرآنی و معلمان آموزش و پرورش دعوت می‌شود در این دوره شرکت کنند.

نجم‌الهدی، زمان برگزاری این دوره را از ساعت 8 الی 14 روز چهارشنبه، 31 خردادماه در محل تالار فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برشمرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پیام‌رسان ایتا به آدرس  https://eitaa.com/najmolhoda1400 نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha