همکاری مؤسسه نورین بابل در اجرای آزمون حفظ عمومی قرآن
کد خبر: 4140878
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵

همکاری مؤسسه نورین بابل در اجرای آزمون حفظ عمومی قرآن

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورین بابل مازندران از مجریان آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک حفظ عمومی به حافظان قرآن است.

به گزارش ایکنا، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورین بابل با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از مجریان آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک حفظ عمومی به حافظان قرآن است که این آزمون را ۲۵ خردادماه برگزار می‌کند.

بنابر گفته شعبانعلی بسمل، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورین بابل «این مؤسسه برای نخستین بار است که مجری این آزمون در رشته‌های حفظ ۱، ۲، ۳، ۲۰ جزء شده است، لذا حافظان علاقه‌مند برای ثبت‌نام در مرحله بعدی این آزمون می‌توانند به سامانه آزمون‌های ارزیابی سازمان دارالقرآن به نشانی https://hefz.telavat.ir/Guest مراجعه و سپس مؤسسه نورین را به عنوان مکان آزمون خود، انتخاب کنند».

آزمون‌های ارزیابی عمومی حافظان در رشته حفظ یک تا سه جزء شامل دو سؤال هشت سطری و در رشته حفظ ۲۰ جزء شامل هفت سؤال هشت سطری است که حسن حفظ، فصاحت و درک معنا حائز اهمیت است. به قبول‌شدگان در آزمون‌ها که حدنصاب لازم را کسب کرده‌اند، گواهینامه از سوی سازمان تبلیغات اسلامی اعطا می‌شود.

یادآور می‌شود، مؤسسه نورین بابل در کمربند شرقی، بوستان ۱۸ (کوچه انتقال خون) قرار دارد. این مؤسسه دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

انتهای پیام
captcha