ثبت‌نام تکمیل ظرفیت حفظ و تثبیت قرآن مؤسسه صهبای ملکوت
کد خبر: 4140823
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

ثبت‌نام تکمیل ظرفیت حفظ و تثبیت قرآن مؤسسه صهبای ملکوت

ثبت‌نام در دوره‌های تثبیت و طرح حفظ چهارساله قرآن مؤسسه صهبای ملکوت تهران به منظور تکمیل ظرفیت تا پایان اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

تکمیل ظرفیت دوره‌ تثبیت و حفظ 4 ساله مؤسسه صهبای ملکوتسوسن بنی‌علی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت صهبای ملکوت در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: مهلت ثبت‌نام دوره‌های تثبیت تخصصی حفظ قرآن و طرح حفظ تخصصی چهارساله در روزهای یکشنبه با تدریس انسیه‌سادات گوهری تا اواخر اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: همچنین برخی از کلاس‌ها چون دوره تخصصی فشرده تجوید و صوت و لحن در دو سطح 1 و 2 با تدریس زهره مقدسی آغاز شده است، اما به دلیل عدم اتمام ظرفیت شرکت‌کنندگان، ثبت‌نام از علاقه‌مندان در این دوره تا پایان این ماه ادامه دارد.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت صهبای ملکوت بیان کرد: دوره مکالمه عربی با تدریس فائقه محمدی نیز از نیمه خردادماه ویژه بانوان علاقه‌مند به فراگیری زبان عربی آغاز خواهد شد.

بنی‌علی اضافه کرد: همچنین ثبت‌نام کلاس‌های خردسالان با توجه به نزدیک شدن ایام تابستان آغاز شده و در نظر داریم تا در صورت فراهم کردن تجهیزات لازم، خانه کودک مؤسسه را راه‌اندازی کنیم تا خردسالان ضمن بازی و سرگرمی قرآن را فراگیرند و حفظ کنند.

وی تصریح کرد: ثبت‌نام کلاس‌های تثبیت و دوره آزمایشی حفظ تخصصی یکساله نیز ویژه بانوان مستعد آغاز شده است.

یادآور می‌شود، بانوان متقاضی برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۸۳۹۵۷ و ۰۹۱۲۷۲۲۲۱۴۵ تماس بگیرند یا از طریق پیام‌رسان ایتا و بله با آی دی sahba۱۳۹۲ مرتبط باشند.

همچنین مؤسسه قرآن و عترت صهبای تهران در ضلع شمال غربی پل سیدخندان، خیابان ارسباران(جلفا)، کوچه شفاپی، پلاک ۴۳ قرار دارد.

انتهای پیام
captcha