نشست هم‌اندیشی پیرامون رفتار و پوشش حرفه‌ای در دانشگاه برگزار شد
کد خبر: 4140260
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
به میزبانی علوم پزشکی کرمانشاه؛

نشست هم‌اندیشی پیرامون رفتار و پوشش حرفه‌ای در دانشگاه برگزار شد

نشست هم‌اندیشی و بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل و موضوعات رفتار و پوشش حرفه‌ای در دانشگاه‌های کلان منطقه ۳ در کرمانشاه برگزار شد.

زهرا السادات مهدیون مسئول دبیرخانه عفاف و حجاب دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، نشست هم‌اندیشی و بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل و موضوعات رفتار و پوشش حرفه‌ای در دانشگاه‌های کلان منطقه ۳ عصر امروز ۲۱ اردیبهشت به میزبانی علوم پزشکی کرمانشاه با حضور معاونین فرهنگی و دانشجویی منطقه غرب کشور برگزار شد.

در حاشیه این نشست زهرا السادات مهدیون، مسئول دبیرخانه عفاف و حجاب دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا کرمانشاه، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه میزبان مسئولین کلان منطقه غرب کشور در رابطه با نشستی با محور بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و موضوعات رفتار و پوشش حرفه‌ای در دانشگاه‌ها بود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری نشست یاد شده، افزود: یکی از اهداف مهم برگزاری نشست، بررسی و تبادل نظر درباره فعالیت‌های انجام شده با آئین‌نامه رفتار و پوشش حرفه‌ای در دانشگاه است.

مهدیون در رابطه با فعالیت‌های انجام شده با موضوعات محوری این نشست در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های انجام شده در زمینه رفتار و پوشش حرفه‌ای در زمینه توجیه دانشجویان جدیدالورود، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و جلسات هم‌اندیشی، فعالیت‌های فضای مجازی و تولید محتوای مرتبط و برگزاری مسابقات متنوع با این موضوع بود.

مسئول دبیرخانه عفاف و حجاب دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: از دیگر موضوعاتی که می‌توان در رابطه با فعالیت‌های این دبیرخانه به آن اشاره کرد همکاری با سایر ارگان‌های استانی، بازدید‌های ادواری از بیمارستان‌ها و دانشکده‌ها، استقرار میز خدمت در ساختمان مرکزی ستاد دانشگاه، برگزاری نمایشگاه پوشش شکیل دانشگاهی و برنامه‌های متنوع در غرفه نمایشگاه استانی قرآن کریم در کرمانشاه بود.

وی افزود: مهم‌ترین اقدام و تجربه خلاقانه و نوآورانه دبیرخانه عفاف و حجاب دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این خصوص برپایی غرفه «حرفه‌ای شو» برای دانشجویان جدیدالورود و تألیف کتاب «الفبای پوشش حرفه‌ای در کادر درمان» با مضمون طنز و کاریکاتور است.

مهدیون در پایان یادآور شد: آنچه که در این نشست بدان پرداخته شد مسائل و نکات لازم پیرامون آئین‌نامه رفتار و پوشش حرفه‌ای است که در زوایای مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha