هدایت از بالاترین نعمت‌های الهی است
کد خبر: 4140004
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

هدایت از بالاترین نعمت‌های الهی است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی با بیان اینکه هیچ عبادتی در حد اینکه دست انسان گمراهی را بگیرید و هدایت کنید ارزش ندارد، گفت: هدایت از بالاترین نعمت‌های الهی و ضلالت از بدترین نکبت‌هاست.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز، ۲۰ اردیبهشت‌ماه در دیدار با مسئولان شبکه مدیریتی صالحین حوزه و پایگاه‌های مقاومت خواهران منتخب استان اظهار کرد: در دنیا هر شیء به نحوی قیمت‌گذاری می‌شود، اما باید این سؤال را پرسید که قیمت انسان چگونه و با چه ملاکی تعیین می‌شود.

وی با بیان اینکه نرخ انسان در قرآن کریم بسیار متفاوت ذکر شده است، افزود: در بخشی مسجود ملائکه و اشرف مخلوقات قرار می‌گیرد و در بخشی دیگر در بین همه موجودات روی زمین از همه زشت‌تر است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه خوش به حال انسانی که قدر خود را بداند و در این فرصت زندگی که تکرار نمی‌شود خودش و کالای زندگی‌اش را به نرخ قابل قبولی قیمت‌گذاری کند، تصریح کرد: عمر و زمان کالاهای بسیار ارزشمندی است که باید از آن به بهترین نحو استفاده کرد.

عبادی با بیان اینکه عمر از بین رفتنی است، اما کاری که انسان برای خدا انجام می‌دهید و هدفمند و با اخلاص است ماندگار می‌شود، بیان کرد: خداوند بندگانش را دوست دارد و در حدیث آمده است که اگر یک نفر به دست تو هدایت شود، برای تو بهتر از آن چیزی است كه خورشید بر آن می‌تابد.

وی با تأکید بر اینکه امروز کار صالحین همانند غریق نجات است، تصریح کرد: در این دنیای آخرالزمانی به انواع و اقسام، افراد را گمراه می‌کنند و هیچ عبادتی در حد اینکه دست انسان گمراهی را بگیرید و هدایت کنید ارزش ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خطاب به شبکه مدیریتی صالحین بیان کرد: راهی که شما برای صالح شدن انسان‌ها انتخاب کردید بسیار ارزشمند است. هدایت از بالاترین نعمت‌های الهی و ضلالت از بدترین نکبت‌هاست، اگر شبکه صالحین شتاب‌ گرفته و فراگیر شود و به حد نسبی در جهان برسد وعده الهی تحقق پیدا می‌کند و جهان تغییر می‌یابد.

وی با بیان اینکه امروز جهان در آستانه تحول بوده و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب در پیچ تاریخی هستیم، گفت: اگر این اندیشه و تفکر توسعه و تعمیق پیدا کند و حالت ضریب بگیرد این کار شدنی است، اما نیازمند سرمایه‌گذاری است.

امام جمعه بیرجند افزود: این عالم همواره تحت ستم مستکبران جهانی است و ملاحظه می‌کنید مردم دنیا در چه شرایط بدی قرار دارند که اگر تفکر صالحین به حد نصاب لازم برسد و دست این غول‌های بیابانی از سر بشریت کوتاه شود و تعالیم انبیاء بتواند از انسان کمالات بسازد، شما در ثواب این کار خیر شریک خواهید بود.

عبادی بیان کرد: به برکت انقلاب و رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب امروز گذر زمان به نفع مکتب انبیاء و اسلام است و پُر ادعاهای مستکبر در حال افول هستند.

انتهای پیام
captcha