درخشش دانشجویان خوزستانی در جشنواره قرآن دانشگاه‌های پیام نور کشور
کد خبر: 4139437
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

درخشش دانشجویان خوزستانی در جشنواره قرآن دانشگاه‌های پیام نور کشور

دانشجویان دانشگاه پیام نور استان خوزستان با کسب 10 رتبه اول در بیست‌وششمین جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور خوش درخشیدند.

جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشگاه پیام نورعادل فتحی‌زاده کاوری، رئیس اداره فرهنگی دانشگاه پیام نور خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان گفت: بیست‌وششمین جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور ۱۶ اردیبهشت با معرفی برگزیدگان و همچنین منتخبان و دانشجویان دانشگاه پیام نور در تبریز به کار خود پایان داد. در این میان دانشجویان دانشگاه پیام نور استان خوزستان با کسب 10 رتبه اول در این جشنواره قرآنی خوش درخشیدند.

وی اظهار کرد: بر اساس نتایج اعلام شده در بخش بانوان فاطمه مطرودی از دانشگاه پیام نور مرکز شادگان رتبه اول رشته حفظ 5 جزء، امل عبیداوی، از مرکز شادگان رتبه اول رشته حفظ 10 جزء، رقیه خزعلی زاده از واحد الوان رتبه اول رشته حفظ 20 جزء را کسب کردند و عذرا صبری‌نژاد از مرکز خرمشهر در رشته قرائت تحقیق و زهرا لویمی، از مرکز اهواز، در رشته قرائت ترتیل مقام‌های اول را به دست آوردند.

رئیس اداره فرهنگی دانشگاه پیام نور خوزستان گفت: در بخش‌ معارفی نیز حلیمه آلبوغبیش از مرکز اهواز رتبه اول رشته سیره معصومین را کسب کرد.

فتحی‌زاده ادامه داد: همچنین در بخش آقایان محسن بهشتی راد، از دانشگاه پیام نور واحد الوان در رشته حفظ 5 جزء مقام اول را به دست آورد. صادق مزرعه فرد از مرکز سوسنگرد در رشته حفظ 20 جزء رتبه اول را کسب کرد و امیر عبدالله خسرجی از واحد الوان رتبه اول حفظ کل را از آن خود کرد. در رشته قرائت تحقیق نیز محمد داغله از مرکز اهواز مقام اول را کسب کرد.

 

انتهای پیام
captcha